Πρωτιά για το Πάμε Πακέτο
Aνατροπή σημειώθηκε στην Prime Time τηλεθέαση της Πέμπτης (5/4), καθώς η Βίκυ Χατζηβασιλείου κατάφερε την εκθρόνιση των «Βασιλιάδων», συγκεντρώνοντας ποσοστό 28,9%, έναντι του 26% του σίριαλ του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνατροπή σημειώθηκε στην Prime Time τηλεθέαση της Πέμπτης (5/4), καθώς η Βίκυ Χατζηβασιλείου κατάφερε την εκθρόνιση των «Βασιλιάδων», συγκεντρώνοντας ποσοστό 28,9%, έναντι του 26% του σίριαλ του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα καμπάνια της Heineken επικοινώνησε με έναν πρωτότυπο τρόπο η Fame, δημιουργώντας μπαρ μέσα στις βιτρίνες δυο μεγάλων εμπορικών κέντρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ενέργεια «Κάνε Οικονομία, Σώσε τον Πλανήτη», που εντάσσεται στο πλαίσιο της περιβαλλοντικά βιώσιμης στρατηγικής που ακολουθεί, παρουσιάζει η Fiat Group Automobiles Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής του ηγέτη στην αγορά επιχειρησιακού λογισμικού, SAP Hellas, ανέλαβε η V+O Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην πρώτη θέση της τηλεθέασης, βρέθηκαν το βράδυ της Τετάρτης \"Οι Βασιλιάδες\" του MEGA, με δίωρο επεισόδιο, αφήνοντας πίσω το \"Αμάρτημα της Μητρός μου\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο πρόγραμμα προβολής του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, που φέρει τον τίτλο \"ΝΑΙ στη δική μας αγορά - Γιατί ψωνίζω ποιοτικά και φθηνά\", επιμελήθηκε η Live Press.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τους μελλοντικούς ηγέτες ανέδειξε η μη κερδοσκοπική εταιρεία Future Leaders, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Απριλίου, σε αίθουσα της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επιθυμία του AdPrint Festival να συγκεντρώσει τις καλύτερες δουλειές στους διαγωνισμούς της, οδήγησε στον ορισμό νέας προθεσμίας για την υποβολή συμμετοχών (11 Μαΐου).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα βρίσκεται το \"δεύτερο ημίχρονο\" της σειράς των επιτυχημένων διαφημιστικών σποτ της Nivea For Men, με πρωταγωνιστές διάσημους Έλληνες ποδοσφαιριστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Weber Shandwick ανέθεσε η εταιρεία Conceptς τον σχεδιασμό επικοινωνίας και προβολής μιας σειράς προϊόντων, καθώς και το λανσάρισμα του νέου ανθρακούχου νερού Mastiqua.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ανάληψη καθηκόντων Chief Creative Officer από τον Πέτρο Κωστόπουλο, ανακοίνωσε η ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. Σημειώνεται πως ο Κωστόπουλος θα έχει παράλληλα ρόλο Special Advisor του Alexander Holland.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το τηλεοπτικό κοινό έμεινε πιστό στο \"Αλ Τσαντίρι\", στην καθιερωμένη συνάντηση της Τρίτης, δίνοντας του 41,7% στο σύνολο και 38,9% στο νεανικό κοινό έναντι του αγώνα Μπαρτσελόνα-Μίλαν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory