
Χτύπησε... κόκκινο το Αλ Τσαντίρι!
Ο Λάκης Λαζόπουλος και το Αλ Τσαντίρι, «εκθρόνισαν» τους Βασιλιάδες από την πρώτη θέση τηλεθέασης στη ζώνη του prime time της Τρίτης (28/2).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Λάκης Λαζόπουλος και το Αλ Τσαντίρι, «εκθρόνισαν» τους Βασιλιάδες από την πρώτη θέση τηλεθέασης στη ζώνη του prime time της Τρίτης (28/2).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα καμπάνια της IKEA, που φέρει την υπογραφή της DDB κι έχει καταφέρει να κερδίσει τις εντυπώσεις, μιλούν στο adbusiness οι άνθρωποι που τη δημιούργησαν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις πύλες του, εντός του εμπορικού κέντρου Mediterranean Cosmos της Θεσσαλονίκης, ανοίγει στις αρχές Μαρτίου το πολυκατάστημα attica.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα τέλη Μαρτίου ολοκληρώνεται ο κύκλος υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας για τα βραβεία ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ 2012, που διοργανώνει για 8η συνεχή χρονιά το Ecocity.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο παρουσιάσεις για τα Social Media και τις τακτικές τους, πραγματοποίησε ο ιδρυτής της XPLAIN, Στέφανος Καράγκος στο Digital Marketing Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δικό τους διαδικτυακό τόπο βρήκαν οι φίλοι της Fiat, της Alfa Romeo και της Abarth, που μπορούν, πλέον, να συνομιλούν μέσα από τις σελίδες των Brands στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον παλμό της μεγάλης βραδιάς της 84ης τελετής απονομής των Oscar, έβαλε για άλλη μια χρονιά τους Έλληνες τηελεθεατές η Nova, τα ξημερώματα της Καθαράς Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτιά στις ταινίες του Mega, έδωσαν οι τηλεθεατές την Καθαρά Δευτέρα, ενώ καλά μούμερα τηλεθέασης σημειώσαν και οι σειρές \"Οικογένεια της συμφοράς\" και \"Black out\" του Αnt1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαδικασία πλειστηριασμού, με ενδιαφερόμενους από τη μηντιακή αγορά, εισέρχεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο τίτλος του ραδιοφωνικού σταθμού Nitro Radio, του ομίλου ΙΜΑΚΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο advertising.gr αναδημοσιεύει μέρος της συνέντευξης που παραχώρησε στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ο Πέτρος Κωστόπουλος, σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν στο κλείσιμο της ΙΜΑΚΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια καμπάνια που «έτρεξε» το τριήμερο στον ευρωπαϊκό Τύπο, σημαντικές επιχειρήσεις της χώρας καλούν τους πολίτες της γηραιάς ηπείρου να «δώσουν μια ευκαιρία στην Ελλάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το σύνθημα «Όλη η Ελλάδα μία φανέλα» η adidas και η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία παρουσίασαν τη νέα επίσημη αγωνιστική εμφάνιση της Εθνικής Ομάδας για το EURO 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory