Καινοτομίες από την Adobe στο Digital Marketing Summit
Τη ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις του digital marketing, είχαν 4000 και πλέον digital marketers, στη διάρκεια του Adobe Digital Marketing Summit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις του digital marketing, είχαν 4000 και πλέον digital marketers, στη διάρκεια του Adobe Digital Marketing Summit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Go εκτιμά, μέσω του CEO David Kay, πως η Forthnet θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανανεωμένο και εμπλουτισμένο με νέες κατηγορίες, εμφανίζεται το νέο gossip-tv.gr, που από τον Ιούνιο του 2009, καλύπτει την καλλιτεχνική επικαιρότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο θρόνο τους βρέθηκαν την Τετάρτη (21/3) οι \"Βασιλιάδες\" με 41,7%, ενώ τη δεύτερη θέση κατέλαβε η ξένη ταινία του MEGA \"Σκοτεινό Μυστικό\", η οποία συγκέντρωσε 24,5% των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σύνθεση της κριτικής επιτροπής του διαγωνισμού Advertising Angels, ανακοίνωσε το AdPrint Festival 2012, με τον ECD της 180 Amsterdam, Al Moseley να αποτελεί τον Πρόεδρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην πρόσκληση του ΒΗΜΑGAZINO ανταποκρίθηκε η Adel Saatchi & Saatchi και δημιούργησε μια σειρά καταχωρίσεων για τη διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή βρέθηκε για άλλο ένα βράδυ Τρίτης (20/3) ο Λάκης Λαζόπουλος, καθώς το Αλ Τσαντίρι έφτασε μέχρι και 44,3%, \"εκθρονίζοντας\" τους «Βασιλιάδες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο δεύτερος κύκλος της τηλεοπτικής σειράς Game of Thrones ετοιμάζεται να κάνει την εμφάνισή του τον Απρίλιο στο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό, μέσω Nova και σε High Definition!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη μεγάλη εθελοντική ενέργεια για το περιβάλλον, «Ώρα της Γης», που διοργανώνει η WWF, υποστηρίζει για τέταρτη συνεχή χρονιά η IKEA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επιταγή 150.000 ευρώ παρέδωσε τη Δευτέρα η Trident Senses στο σύλλογο φίλων παιδιών με καρκίνο \"Ελπίδα\", στο πλαίσιο της ενέργειας για την κυκλοφορία συλλεκτικής συσκευασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Prive συναυλία από ένα διεθνές συγκρότημα, θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει ένας υπερτυχερός τηλεθεατής του MTV, στο πλαίσιο του MTV Live @ Your Place, powered by CU.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Σίσσυ Γκακνή, Διευθύντρία Marketing των Fiat & Abarth και η Κάτια Κοκκαλιάρη Υπεύθυνη Communication Services της Fiat Group Automobiles Hellas, αναλύουν τη φιλoσοφία «simply more».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory