Workshop για την εξωστρέφεια από τον ΣΕΚΕΕ
Workshop για την εξωστρέφεια και την πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά διοργάνωσε ο ΣΕΚΕΕ, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής αποστολής της Silicon Valley (16-20/1/2012).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Workshop για την εξωστρέφεια και την πρόσβαση στην παγκόσμια αγορά διοργάνωσε ο ΣΕΚΕΕ, στο πλαίσιο της επιχειρηματικής αποστολής της Silicon Valley (16-20/1/2012).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καμπάνια για το γιαούρτι Total αναμένεται να λανσάρει μέσα στον Ιανουάριο η FAGE UK, με τις ευφάνταστες εκτελέσεις να υπογράφει η Creative Orchestra.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις ληξιπρόθεσμες οφειλές της Leo Burnett, όπως αναφέρονται στην αίτηση πτώχευσης, αποκαλύπτει το adbusiness στο τεύχος που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτοβουλία με στόχο να ενισχύσει το έργο των Γιατρών του Κόσμου, ανέλαβε η Επιτροπή Εκδηλώσεων της Ελληνικής Τράπεζας, σε συνεργασία με το προσωπικό Καταστημάτων μεγάλων ελληνικών πόλεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ειδική πρόσφορα στα προϊόντα της πραγματοποιεί η Λουξ Μαρλαφέκας στην εορταστική περίοδο, προκειμένου να στηρίξει τους καταναλωτές που τη εμπιστεύονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα στο Νοέμβριο του 2012 και στο Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο (MEC) θα πραγματοποιηθεί τελικά η Έκθεση Συσκευασιών, Μηχανημάτων, Εκτυπώσεων & Αποθηκεύσεων, Syskevasia 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η φτώχεια που πλήττει τον τρίτο κόσμο αποτελεί θέμα ιδιαίτερου ενδιαφέροντος στο πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας \"Πράξεις Ζωής\" της Interamerican.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Cream και Mindshare αναδείχτηκαν νικήτριες του spec που πραγματοποίησε η hellas online (HOL) για την ανάθεση του δημιουργικού και media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι BBDO Athens και Bold Ogilvy ανέλαβαν τον διαφημιστικό λογαριασμό της SC Johnson για διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, έπειτα από τη διεξαγωγή διεθνούς ομιλικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την υπογραφή της Realize φέρει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του website φιλανθρωπικού χαρακτήρα για τον Σύλλογο Βοήθειας Παιδιών Αιθιοπίας, «Lalibela» (www.lalibela.gr).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη θέση του Γενικού Διευθυντή της Imako Media S.A. ανέλαβε πριν μερικές ημέρες ο Δημήτρης Μπάβας, που μέχρι πρότινος είχε τον ίδιο ρόλο στη Food Plus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καινοτόμες δράσεις και εκδηλώσεις, με επίκεντρο την περιφερειακή ανάπτυξη, θα λάβουν χώρα στο Βόλο (30/3-1/4), στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Place Marketing & Branding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory