Τίτλοι τέλους για Leo & Mass
Το τέλος εποχής γράφτηκε για τις Leo Burnett και Mass Athens που επί 30, περίπου, χρόνια υπηρέτησαν τον χώρο της ελληνικής διαφήμισης. Κι όπως όλα δείχνουν, το κακό δεν θα σταματήσει εδώ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το τέλος εποχής γράφτηκε για τις Leo Burnett και Mass Athens που επί 30, περίπου, χρόνια υπηρέτησαν τον χώρο της ελληνικής διαφήμισης. Κι όπως όλα δείχνουν, το κακό δεν θα σταματήσει εδώ...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατόπιν σχετικού αιτήματος της ΕΔΕΕ, το ΤΑΙΠΕΔ έδωσε παράταση στην καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών στο διαγωνισμό «Υπηρεσίες Συμβούλου Επικοινωνίας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον αέρα βρίσκεται η χριστουγεννιάτικη καμπάνια των καταστημάτων Public, που φέρει το μήνυμα «Public… Όλα τα δώρα εδώ!» και τη δημιουργική υπογραφή της Soho Square.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τα μέσα Νοέμβρη βρίσκεται στον ραδιοφωνικό αέρα η καμπάνια της ΕΛΙΝΟΪΛ για το πετρέλαιο θέρμανσης, που φέρει την υπογραφή της Lowe Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τη Comm Group, όπου ασκούσε καθήκοντα Γενικού Διευθυντή, αποτελεί ο Σπύρος Κουρούπης, ένα στέλεχος που διαθέτει 19 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από μια πορεία επτά ετών στη Microsoft Ελλάς, ο Κωνσταντίνος Λουκάς μετακινείται από την 1η Ιανουαρίου στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου στη Microsoft Κύπρου και Μάλτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tις ενστάσεις της για το χρονοδιάγραμμα του spec, που προκήρυξε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου για Υπηρεσίες Συμβούλου Επικοινωνίας, κατέθεσε με επίσημη επιστολή της η ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάδοχο για την προβολή του έργου και των δράσεών της, αναζητά η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, διαθέτοντας το ποσό των 500.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντί 2.000 ευρώ, αγοράστηκε από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων το παράβολο για την υπαγωγή της Χ.Κ. Τεγόπουλος, στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα. Η απάντηση της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα συλλογή κοσμημάτων, με θέμα «Swing, Sing & Shine» για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2012, παρουσίασε η Swarovski Ελλάς σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Politics GlobalCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ATC προχώρησε στην υλοποίηση των Portals των καταστημάτων ΙΚΕΑ σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, τα οποία βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δική της πρόταση, που βασίζεται στον GO!Enterprise Server παρέχει ο Όμιλος GLOBO, για την αξιοποίηση της επιδοτούμενης δράσης Digi-mobile.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory