Διαγωνισμός από την ΕΣΕΕ
Ανάδοχο για την προβολή του έργου και των δράσεών της, αναζητά η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, διαθέτοντας το ποσό των 500.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάδοχο για την προβολή του έργου και των δράσεών της, αναζητά η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, διαθέτοντας το ποσό των 500.000 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αντί 2.000 ευρώ, αγοράστηκε από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων το παράβολο για την υπαγωγή της Χ.Κ. Τεγόπουλος, στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα. Η απάντηση της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα συλλογή κοσμημάτων, με θέμα «Swing, Sing & Shine» για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2012, παρουσίασε η Swarovski Ελλάς σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Politics GlobalCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ATC προχώρησε στην υλοποίηση των Portals των καταστημάτων ΙΚΕΑ σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, τα οποία βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δική της πρόταση, που βασίζεται στον GO!Enterprise Server παρέχει ο Όμιλος GLOBO, για την αξιοποίηση της επιδοτούμενης δράσης Digi-mobile.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τίτλοι τέλους πέφτουν, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, για τη Mass Athens, καθώς η εταιρεία δήλωσε \"παύση πληρωμών\" στα αρμόδια δικαστήρια, ενώ ενημέρωσε σχετικά και τους εργαζόμενούς της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Spot JWT ανατέθηκε ο χειρισμός του δημιουργικού λογαριασμού της αυτοκινητοβιομηχανίας Opel στην Ελλάδα, ενώ τα media παραμένουν στην Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη πράσινη διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα, Greenmind, ανέλαβε τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας του νέου ευρωπαϊκού συνδέσμου βιομηχανιών παραγωγής βιομάζας από τηγανέλαια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραίτησή του από τη θέση του Προέδρου και Δ/νοντος Συμβούλου του ΔΣ του Alter, υπέβαλε ο Κωνσταντίνος Γιαννίκος, η οποία δεν έγινε αποδεκτή. Συγκλήθηκε έκτακτη γενική συνέλευση για τις 17/2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την αποκλειστική προβολή της βραβευμένης με 2 Emmy Awards, νέας σειράς της HBO, Game of Thrones, εξασφάλισε για το ελληνικό κοινό η ψηφιακή πλατφόρμα της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά την AC Milan και την Εθνική Αγγλίας, η Nivea For Men παίζει μπάλα και στην Ελλάδα με τη νέα της διαφημιστική καμπάνια, στην οποία πρωταγωνιστούν άσοι του ελληνικού ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, το Navarino Foundation διοργανώνει εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την προβολή της ιστορίας της Μεσσηνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory