
Πόσο αξίζει ένας fan;
Για τα social media και τις αλλαγές που έχουν επιφέρει στο τοπίο των media μίλησε στο adbusiness ο Head of Social Media της Starcom MediaVest και ομιλητής του Webit, Matt Morisson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα social media και τις αλλαγές που έχουν επιφέρει στο τοπίο των media μίλησε στο adbusiness ο Head of Social Media της Starcom MediaVest και ομιλητής του Webit, Matt Morisson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διαχείριση της social media παρουσίας του brand Kinder Bueno της Ferrero Ελλάς στο Facebook, ανέλαβε, σε συνεργασία ετήσιας βάσης, η Socialab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Bold Ogilvy φέρει η νέα επικοινωνία της Cosmote για τα προγράμματα Cosmote Internet Any Way, που φέρνει στην ελληνική αγορά η εταιρεία τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σπύρος Ζαβιτσάνος είναι ο αντικαταστάτης του Γιάννη Αναστασάκου, στη θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Nielsen Audience Measurement, σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά τους φορητούς υπολογιστές και τις περιφερειακές συσκευές, η Toshiba SEEI επεκτείνει τη συνεργασία της με το McCann Worldgroup (Weber Shandwick, Momentum) και στον τομέα των τηλεοράσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 15 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η μεγάλη γιορτή της Επιχειρηματικής Αριστείας στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (Αίθουσα Banquet), που διοργανώνει η ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆκρως επιτυχημένο ήταν το 15ο Παγκόσμιο Συμπόσιο του Ευρώ-Αμερικανικού Συμβουλίου Γυναικών που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου, σε αίθουσα του Καπιτολίου στην Ουάσινγκτον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤεχνολογία υψηλής ευκρίνειας θα εφαρμόζεται πλέον για την εκπομπή του προγράμματος της ΝΕΤ με συνέπεια τη μετάδοση των δελτίων ειδήσεων κι ενημερωτικών εκπομπών του καναλιού σε σύστημα 16:9.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ υπεύθυνος Μarketing & Επικοινωνίας του PhotoBoxi Europe, Νίκος Μυτιληναίος, μίλησε στο Interactive Marketing Report για το marketing εργαλείο, που βρίσκεται σε διάδραση με τα social networks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα ταινία του Pummaro υπογράφει για λογαριασμό της ΕΛΑΪΣ-Unilever, η Lowe Athens, λανσάροντας το slogan «Μόνο η καλύτερη ντομάτα γίνεται Pummaro».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συμφωνία με την Ashley & Holmes κατέληξε η Δάφνη Επικοινωνίες για την ανάληψη της διαφημιστικής επικοινωνίας των περιοδικών της εκδόσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην αντεπίθεση περνά η οικογένεια Κουρή και με ανακοίνωσή της τοποθετείται σχετικά με την εισαγγελική έρευνα που διετάχθη, προκειμένου να διερευνηθεί η νομιμότητα των δανείων που έλαβε το Alter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory