Συμπόσιο και βραβεία από το EAWC
Άκρως επιτυχημένο ήταν το 15ο Παγκόσμιο Συμπόσιο του Ευρώ-Αμερικανικού Συμβουλίου Γυναικών που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου, σε αίθουσα του Καπιτολίου στην Ουάσινγκτον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Άκρως επιτυχημένο ήταν το 15ο Παγκόσμιο Συμπόσιο του Ευρώ-Αμερικανικού Συμβουλίου Γυναικών που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου, σε αίθουσα του Καπιτολίου στην Ουάσινγκτον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τεχνολογία υψηλής ευκρίνειας θα εφαρμόζεται πλέον για την εκπομπή του προγράμματος της ΝΕΤ με συνέπεια τη μετάδοση των δελτίων ειδήσεων κι ενημερωτικών εκπομπών του καναλιού σε σύστημα 16:9.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο υπεύθυνος Μarketing & Επικοινωνίας του PhotoBoxi Europe, Νίκος Μυτιληναίος, μίλησε στο Interactive Marketing Report για το marketing εργαλείο, που βρίσκεται σε διάδραση με τα social networks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη νέα ταινία του Pummaro υπογράφει για λογαριασμό της ΕΛΑΪΣ-Unilever, η Lowe Athens, λανσάροντας το slogan «Μόνο η καλύτερη ντομάτα γίνεται Pummaro».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συμφωνία με την Ashley & Holmes κατέληξε η Δάφνη Επικοινωνίες για την ανάληψη της διαφημιστικής επικοινωνίας των περιοδικών της εκδόσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην αντεπίθεση περνά η οικογένεια Κουρή και με ανακοίνωσή της τοποθετείται σχετικά με την εισαγγελική έρευνα που διετάχθη, προκειμένου να διερευνηθεί η νομιμότητα των δανείων που έλαβε το Alter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραχώρηση του 38% της Digital Shopping, ιδιοκτήτριας εταιρείας του getitnow.gr στη Microstar, ανακοίνωσε επίσημα ο Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη ζωή του Steve Jobs, ενός από τους πιο επιτυχημένους CEOs του πλανήτη, θα παρουσιάσει την Κυριακή το Discovery Channel, σε ένα ωριαίο αφιέρωμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον 26ο Κοινωνικό της Απολογισμό εξέδωσε η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, η οποιά παραμένει πιστή στη δέσμευσή της στην αειφόρο ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία με το διαφημιστικό δίκτυο της Adweb ξεκινάει από τον επόμενο μήνα το νεανικό site Neolaia.gr, που προχώρησε πρόσφατα σε ανανέωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάδειξη «Διαφημιστικής εταιρείας-συμβούλου», προχωράει η ΔΕΗ, με τον προϋπολογισμό του έργου να ανέρχεται στα 12 εκατομμύρια ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη διαμόρφωση των όρων της τελικής προκήρυξης για την εκπόνηση του έργου που αφορά στο portal τουριστικής προβολής, εξετάζει η διοίκηση του ΕΟΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory