Γενέθλια με αλλαγές για το Newsbomb.gr
Σε ανανέωση της εμφάνισής του, που ανταποκρίνεται στα σύγχρονα δεδομένα της ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας, προχώρησε το Newsbomb, με αφορμή τα πρώτα του γενέθλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ανανέωση της εμφάνισής του, που ανταποκρίνεται στα σύγχρονα δεδομένα της ηλεκτρονικής δημοσιογραφίας, προχώρησε το Newsbomb, με αφορμή τα πρώτα του γενέθλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αρκετά δραστήριοι αποδεικνύονται οι Έλληνες χρήστες των social networks, σύμφωνα με τα στοιχεία της ISNP της InNews, καθώς στο 1,5 εκατομμύριο φτάνουν οι ενεργοί χρήστες του Facebook για το α\' εξάμηνο του 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο από τις τρεις συμμετέχουσες, διεκδικούν τον λογαριασμό media της Helexpo-Ελληνικές Εκθέσεις, το spec της οποίας μπαίνει στην τελική του φάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο General Manager της Atnet, Παναγιώτης Μπεκιάρης, μίλησε στο adbusiness για τα σχέδια της εταιρείας και δεν παρέλειψε να σταθεί και στην εικόνα του χώρου του digital στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Πρόγραμμα της σεζόν 2011-2012 παρουσίασε το Mega, με τον διευθυντή Ειδήσεων και Ενημέρωσης, Χρήστο Παναγιωτόπουλο να στέκεται στην αξία που δίνει το κανάλι στον τομέα \"Ενημέρωση\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα πρωτότυπο και διαδραστικό παιχνίδι, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κερδίσουν δώρα αξίας 10.000 ευρώ, ξεκίνησε στο Onsports με τίτλο Fantasy League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο σποτ της καμπάνιας Wind Card to All, για την επικοινωνία των υπηρεσιών καρτοκινητής της Wind, βρίσκεται στον αέρα με την υπογραφή της The Newtons Laboratory.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αργούς ρυθμούς εξελίσσεται το spec της Εθνικής Τράπεζας, ένα από τα μεγαλύτερα της φετινής χρονιάς, καθώς αν κι έχουν ανακοινωθεί οι συμμετέχουσες εταιρείες, οι διαδικασίες παραμένουν \"παγωμένες\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Ηλίας Γρύλλιας, διευθύνων σύμβουλος της νικήτριας εταιρείας στο spec της HP EMEA για το Co-Marketing Program, Proximity ZZ, εξηγεί τη σημασία αυτής της διεθνούς επιτυχίας για την εταιρεία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στήριξη στον Δήμο Μεταμόρφωσης, σε έργα δενδροφύτευσης και καθαρισμού της πόλης, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εθελοντικής Προσφοράς, παρείχε η Kraft Foods.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα εγκαίνια της τρίτης εν Ελλάδι Nespresso Boutique, που άνοιξε της πύλες της στην Κηφισιά, επιμελήθηκε η Weber Shandwick, μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το brand Two Nations Cup, κάτω από το οποίο διοργανώνονται αθλητικά γεγονότα με τη συμμετοχή ομάδα κι αθλητών από Ελλάδα και Τουρκία, δημιούργησαν οι assetOgilvy Και SportnSports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory