Δυο για τη Στέγη-ΣΕΒ
Δύο εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο διαγωνισμό της Ανώνυμης Εταιρείας Αναπτυξιακών Δράσεων Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας (ΣΕΒ-Στέγη), για την ανάδειξη συμβούλου δημοσιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο διαγωνισμό της Ανώνυμης Εταιρείας Αναπτυξιακών Δράσεων Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας (ΣΕΒ-Στέγη), για την ανάδειξη συμβούλου δημοσιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Αshley & Holmes ανέλαβε, μετά από spec, την επικοινωνία του Ομίλου Ξυνή, με την πρώτη καμπάνια να βρίσκεται ήδη στον \"αέρα\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σημαντική μείωση των εσόδων από τις διαφημιστικές καταχωρίσεις και την πτώση της κυκλοφορίας των εντύπων, καταδεικνύει η μελέτη του ICAP Group για την αγορά των εκδόσεων εφημερίδων & περιοδικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την ελληνική έκδοση του Intelligent Life ανέλαβε στη χώρα μας η εταιρεία E-Enterprises Ltd, σε συνεργασία με το Economist Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην ευθύνη του υπουργού Επικρατείας και κυβερνητικού εκπροσώπου Ηλία Μόσιαλου περνά το πλήρες «χαρτοφυλάκιο» των ΜΜΕ (νομοθετικό έργο, κρατικά ΜΜΕ, Γ.Γ. Επικοινωνίας - Ενημέρωσης).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Άδεια για τη διαφήμιση των δικηγόρων, των νομικών συμβούλων και των δικηγορικών εταιρειών έδωσε, υπό προϋποθέσεις και με απειλή χρηματικών και πειθαρχικών ποινών, ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών (ΔΣΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις αποζημιώσεις τους προσπαθούν να εξασφαλίσουν οι εργαζόμενοι της Leo Burnett, που κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα, ενώ το Publicis Groupe, μέσω επιστολής του Emmerich, απαντάει με πρόταση εθελουσίας εξόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε μια πρώτη «νίκη» των εργαζομένων της εταιρείας, το Πρωτοδικείο απαγόρευσε με προσωρινή διαταγή οποιαδήποτε μεταβολή στην πραγματική ή νομική κατάσταση της περιουσίας της Leo Burnett μέχρι τις 5 Αυγούστου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μικρότερο κονδύλι επαναπροκηρύχθηκε το media spec της Ελληνικές Εκθέσεις-Helexpo, το οποίο πριν από λίγο καιρό αναβλήθηκε ως άγονο, μετά την αξιολόγηση και των τεχνικών προσφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νικήτρια στο spec για την above the line επικοινωνία λανσαρίσματος της Leroy Merlin Κύπρου, αναδείχτηκε η attp, τέσσερις μήνες μετά την ανάληψη του λογαριασμού της Leroy Merlin Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PRogressivePR ανέλαβε για 2η συνεχή χρονιά, με απευθείας ανάθεση, από το ΕΙΕΠ το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος PR για την τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή παρόχων online περιεχομένου, θα ξεκινήσει τη λειτουργία της τον Σεπτέμβριο η Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου, που βρίσκεται σε διαδικασία κατάρτισης καταστατικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory