Γ.Γ. Ισότητας Φύλων: Προηγείται η Mass Athens
Η Mass Athens προηγείται στο spec της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων, μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mass Athens προηγείται στο spec της Γενικής Γραμματείας Ισότητας Φύλων, μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΎστερα από δέκα συνεχή χρόνια συνεργασίας με τον Λάμψη 92,3 FM και την HRS, ο Γιώργος Πουλάκης αποχωρεί από τη θέσ ητου εμπορικού διευθυντή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LG Electronics διοργανώνει μια πρωτότυπη προωθητική ενέργεια, η οποία περιλαμβάνει digital καμπάνια προβολής και χορηγία της τηλεοπτικής εκπομπής «Just the 2 of us».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος και εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Ομίλου Delhaize, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, ψηφίστηκε Retail Manager για το έτος 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην τελική ευθεία βρίσκεται το media spec της Toyota, καθώς έχει ήδη καταρτιστεί η shortlist εταιρειών που διεκδικούν τον λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα γενικού διευθυντή Δικτύου της Wind Ελλάς αναλαμβάνει ο Νίκος Μπάμπαλης, διαδεχόμενος τον Mohamed Ghidan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας του Alpha Media Group αναλαμβάνει ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αφροδίτη Στάθη εντάσσεται στη στελεχιακή ομάδα της V+O Communication, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Corporate Aff airs & Business Development Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε η συνεργασία της Μαριάννας Γεωργιοπούλου με τη Wind Ελλάς, μετά από 11 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΔΕΕ Digital διεξάγει το πρόγραμμα «Training in Digital Marketing», με στόχο να εξοικειώσει τα στελέχη εταιρειών-μελών της ΕΔΕΕ με το ψηφιακό marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικείμενο της συνεργασίας, η προβολή του περιεχομένου της ΕΤΟΑΑ στην επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της Αθήνας www.breathtakingathens.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το μήνυμα «Υπάρχει ένα Xperia για σένα» βρίσκεται στον «αέρα» η νέα διαφημιστική καμπάνια της Sony Ericsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory