Στα Famous Brands η Fix Hellas
Η Fix Hellas κατέκτησε την 3η θέση στην κατηγορία της στα Famous Brands, από την πρώτη κιόλας χρονιά επανακυκλοφορίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Fix Hellas κατέκτησε την 3η θέση στην κατηγορία της στα Famous Brands, από την πρώτη κιόλας χρονιά επανακυκλοφορίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη θυγατρική διαφημιστική εταιρεία της Leo Burnett, Black Pencil ετοιμάζεται να φέρει στην Ελλάδα, σύμφωνα με πληροφορίες, το Publicis Groupe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από την Ashley & Holmes αποτελεί ο Σάκης Μελισσάρης, ο οποίος κατείχε τη θέση του Group Account Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην εταιρεία System Media Art (SMART) ανέθεσε ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) το λογαριασμό επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεών του, μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα πρωτότυπο application, που φέρει τον τίτλο «Γεύση του Μήνα», δημιούργησε η Solid για τη Ben & Jerry, στο πλαίσιο διαχείρισης της παρουσίας της εταιρείας παγωτών στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην OgilvyOne ανέθεσε η Nestle τη δημιουργία μιας σελίδας στο facebook, που αφορά στη βρεφική διατροφή και απευθύνεται αποκλειστικά στις μαμάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία Παπαδοπούλου συμμετέχει στην πρωτοβουλία «Συμμαχία για την Ελλάδα», η οποία αποσκοπεί στη στήριξη του ελληνικού τουρισμού μέσα από ποικίλες δράσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 30 εργαζόμενοι της Leo Burnett επέλεξαν, σύμφωνα με πληροφορίες, την «εθελουσία έξοδο» που πρότεινε ο Mathias Emmerich και υπέβαλλαν τις παραιτήσεις τους την Παρασκευή 22 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Executive Creative Director της Bold Ogilvy και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ermis Awards 2012, Γιάννης Σιδέρης, δίνει όλες τις λεπτομέρειες για τη διοργάνωση, που φέτος παίρνει μια μικρή παράταση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δύο εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο διαγωνισμό της Ανώνυμης Εταιρείας Αναπτυξιακών Δράσεων Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας (ΣΕΒ-Στέγη), για την ανάδειξη συμβούλου δημοσιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Αshley & Holmes ανέλαβε, μετά από spec, την επικοινωνία του Ομίλου Ξυνή, με την πρώτη καμπάνια να βρίσκεται ήδη στον \"αέρα\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη σημαντική μείωση των εσόδων από τις διαφημιστικές καταχωρίσεις και την πτώση της κυκλοφορίας των εντύπων, καταδεικνύει η μελέτη του ICAP Group για την αγορά των εκδόσεων εφημερίδων & περιοδικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory