Κρατικά Λαχεία: Χωρίς διαφήμιση στους αγώνες
Απορρίφθηκε το αίτημα της PROMOsport για τη διαφημιστική προβολή των Κρατικών Λαχείων στη διάρκεια αθλητικών γεγονότων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απορρίφθηκε το αίτημα της PROMOsport για τη διαφημιστική προβολή των Κρατικών Λαχείων στη διάρκεια αθλητικών γεγονότων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με αφορμή την προσπάθεια του ΟΠΑΠ να βρει νέο διαφημιστικό συνεργάτη, μετά την υπαγωγή της Leo Burnett στο 99, η ΕΔΕΕ με επιστολή της, ενημερώνει τον Οργανισμό για την ανάγκη τήρησης κάποιων αρχών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παύση λειτουργίας της ΕΤ1, τη διακοπή κυκλοφορίας του περιοδικού \"Ραδιοτηλεόραση\" και την αναβάθμιση της ΕΤ3, ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ο Υπουργός Επικρατείας Ηλίας Μόσιαλος, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε την Παρασκευή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Michael Roth, chief executive και president του ΙPG Group σε πρόσφατη συνέντευξη του στο mediaweek ανέλυσε τις βασικές τάσεις σε πέντε μεγάλες περιοχές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο χαρτοφυλάκιο του Κυβερνητικού Εκπροσώπου Ηλία Μόσιαλου προστέθηκαν επίσημα από την Τρίτη (16/8) τα κρατικά ΜΜΕ, σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα 73/2011 που δημοσιεύτηκε. Μετονομασία της ΓΓ Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εγκρίθηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών η αίτηση υπαγωγής της Ελεύθερης Τηλεόρασης ΑΕ (Alter) στο Άρθρο 99 του Νόμου 3588. Την ίδια πορεία αναμένεται να ακολουθήσει κι η Leo Burnett.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόταση για κάλυψη του 75% των υποχρεώσεων της φαίνεται πως έχει απευθύνει στους τηλεοπτικούς σταθμούς η Leo Burnett, παραιτούμενη με την σειρά της από τα Υear End Bonus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προβληματισμός στην διαφημιστική αγορά καθώς -παρά τις παρεμβάσεις της ΕΔΕΕ- στο πλαίσιο της ρύθμισης της αγοράς παιγνίων επιβάλλονται σημαντικοί περιορισμοί και κυρώσεις αναφορικά με την εμπορική επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι γίνεται όταν η διαφήμιση περνά στα μονοπάτια της σύνδεσης με τα κοινωνικά κινήματα; Ποια είναι η άποψη του κοινού;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Δημήτρης Γαλερίδης, διευθύνων σύμβουλος της Hotech μας μίλησε για το παρελθόν, το παρόν, αλλά και το μέλλον τόσο της εταιρείας, όσο και της τεχνολογίας στην Ελλάδα και τον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε νέα στρατηγική συμφωνία προχώρησαν ο Όμιλος Forthnet και η Superleague και μέχρι το καλοκαίρι του 2015 η πλατφόρμα της Nova θα μεταδίδει το σύνολο των αγώνων του ελληνικού πρωταθλήματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολκληρώθηκε το spec, που \"έτρεχε\" η εταιρεία για δημιουργικό & media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory