Tα Brands «πολιορκούν» τις Κάννες
Όλο και πιο δυνατή είναι η εκπροσώπηση των brands στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών με τους marketers να «πλημμυρίζουν» τη Γαλλική Ριβιέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλο και πιο δυνατή είναι η εκπροσώπηση των brands στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών με τους marketers να «πλημμυρίζουν» τη Γαλλική Ριβιέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την άμεση κατάρτιση σχεδίου για το νομικό πλαίσιο των ΜΜΕ και το έτερο σχέδιο αναδιοργάνωσης της ΕΡΤ ΑΕ, ξεκινάει ο υπουργός Επικρατείας Ηλίας Μόσσιαλος, κατόπιν εντολής του Πρωθυπουργού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στις Βρυξέλλες την 21η Ιουλίου η κυβέρνηση αγόρασε –ως συνήθως, τους 20 τελευταίους μήνες– πολύτιμο πολιτικό χρόνο. Απομένει να δούμε αν θα χρησιμοποιήσει αυτό το πολιτικό κεφάλαιο για να πάει σε εκλογές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Και επίσημα ανακοινώθηκε η ίδρυση της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons, με υψηλόβαθμα πρώην στελέχη της Leo Burnett, να επανδρώνουν το Δ.Σ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι εξελίξεις στις τεχνικές έρευνας αποκαλύπτουν πώς πραγματικά νιώθουν οι άνθρωποι για τις διαφημίσεις, συνδυάζοντας γνώση αλλά και συναίσθημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το VisitBritain, παρουσίασε στα μέσα Ιουνίου μια, ύψους 100 εκατ λιρών, παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει τέσσερα εκατομμύρια επιπλέον επισκέπτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέσσερις εταιρείες διεκδικούν το λογαριασμό, ύψους 300.000 ευρώ, της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς, για την εκπόνηση τριών ετήσιων ερευνών κοινής γνώμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρεις και πλέον εβδομάδες, μετά την αίτηση του Alter για υπαγωγή στο άρθρο 99, ο οικονομικός διευθυντής του καναλιού, Θεοφύλακτος Οικονομίδης παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέσσερα βραβεία σχεδίασης απέσπασε η Kia Motors στο νέο γερμανικό διαγωνισμό Automotive Brand Contest, που διοργανώθηκε από το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδιασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Toyota αναδείχτηκε το πιο «πράσινο» brand παγκοσμίως, σύμφωνα με τη μελέτη που πραγματοποίησε η Interbrand και καλύπτει τις 10 μεγαλύτερες καταναλωτικές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα από τα πλέον έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη στο χώρο των τηλεοπτικών παραγωγών, ο Πίτερ Γκραμπ, αναλαμβάνει καθήκοντα γενικού διευθυντή στην ENA Productions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συνεργασία της με το online πολυκατάστημα Get It Now ξεκίνησε η εταιρεία Performance Marketing του ομίλου Thinkdigital, ForestView.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory