Η πρώτη καμπάνια της Frank για την Q
Μετά από 9 χρόνια επικοινωνίας, το «Qδάκι» εξελίσσεται και ανανεώνεται, μέσα από τη νέα καμπάνια της Frank για την Q.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από 9 χρόνια επικοινωνίας, το «Qδάκι» εξελίσσεται και ανανεώνεται, μέσα από τη νέα καμπάνια της Frank για την Q.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Να συνεργαστούν, αποφάσισαν οι διαφημιστικές εταιρείες σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την υπόθεση Alter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος γράφει για τα σενάρια των τελευταίων μηνών σχετικά με την κατάσταση των media και προτείνει... λιγότερα λόγια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακόμα πιο στοχευμένο και περισσότερο αποτελεσματικό γίνεται το BubbleBox, μέσα από μια νέα σειρά αναβαθμίσεων και την πρόσθεση του Keyword Planner.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) και η Choose διοργάνωσαν την απονομή του Τελικού Κυπέλλου Μπάσκετ, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ιδιαίτερη ευαισθησία αντιμετωπίζει η Fiat την προστασία του πλανήτη από ρυπογόνες ανθρώπινες δραστηριότητες και τα νέα Panda και Punto, αποδεικνύουν έμπρακτα τις δεσμεύσεις της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Fuel Athens ανέθεσε η ΑΦΗΣ (Ανακύκλωση Φορητών Ηλεκτρικών Στηλών) την επικοινωνία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση εταιρείας που θα αναλάβει την υλοποίηση συνεδρίου και σεμιναρίων αιρετών γυναικών της πρωτοβάθμιας και της περιφερειακής αυτοδιοίκησης βρίσκεται η Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ, Πληροφόρηση-Επιμόρφωση-Τοπική Ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε κυκλοφορία τέθηκε το νέο βιβλίο–ημερολόγιο αυτογνωσίας της Κατερίνας Τσεμπερλίδου, που αποτελει το πρώτο βιβλίο που συμπληρώνει ο αναγνώστης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο CEO του ομίλου Dixons, John Browett μίλησε στο Retail Business για τις νέες τάσεις στον κλάδο των ηλεκτρικών ειδών και των νέων τεχνολογιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δυνατότητα στους συνδρομητές των broadband υπηρεσιών της, να παρακολουθήσουν το παγκόσμιο πρωτάθλημα FIA GT1 World Championship σε live streaming μετάδοση, προσφέρει η Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Concept Communication Strategies ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του νέου εμπορικού κέντρου Athens Metro Mall.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory