Πάθος με τη μουσική!
Η Music4Media δίνει πρόσβαση στον πληρέστερο, ενημερωμένο online κατάλογο μουσικής για κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, διαφημίσεις, videogames ή το διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Music4Media δίνει πρόσβαση στον πληρέστερο, ενημερωμένο online κατάλογο μουσικής για κινηματογραφικές ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, διαφημίσεις, videogames ή το διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη North Effect ανέθεσε η εταιρεία Γρ. Σαράντης τη δημιουργία της νέας ιστοσελίδας των αντηλιακών προϊόντων Carroten, καθώς και την επικοινωνία τους μέσα από το Facebook & το YouTube.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mε την ευθύνη της Διεύθυνσης Εταιρικής Επικοινωνίας του Ομίλου Forthnet ενισχύονται από την Πέμπτη 26 Μαΐου, οι αρμοδιότητες του Ανδρέα Μπέκιου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε νέο κλάδο λιανικής εισέρχεται ο Όμιλος Fourlis, καθώς ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας ανάληψης των δικαιωμάτων franchise για την ανάπτυξη καταστημάτων New Look στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το σύνολο των digital services της Frank αναλαμβάνει ο Γρηγόρης Σκλαβούνος, προερχόμενος από την digital@spotjwt, όπου ασκούσε καθήκοντα Client Service Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η V+O επενδύει στην αγορά της Κύπρου καθώς ίδρυσε την V+O Cyprus, με επικεφαλής τον, προερχόμενο από την Civitas, Πάνο Τσιρίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Ηλίας Γενιάς και Τάσος Χελιδώνης, δημιουργοί της εταιρείας παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας και έρευνας αγοράς Comvest, μιλούν στο adbusiness για το καινοτόμο εργαλείο Realtime ComVest Delivery.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Βold Ogilvy υπογράφει το νέο τηλεοπτικό σποτ της Coca-Cola για την επικοινωνία της χορηγίας των Special Olympics, ένα διαφημιστικό διαφορετικό από τα άλλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Beyond Communications ανέθεσε η Κρεντίν Ελλάς την επικοινωνία της Morfat Creamy και τη δημιουργία της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας για το προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας \"500 by Gucci\" ανακοίνωσαν Fiat και Gucci, η οποία ακολουθεί την πρόσφατη παρουσίαση της ειδικής έκδοσης του διάσημου Fiat 500.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην αναγκαιότητα ενός εθνικού συστήματος «branding» για την Ελλάδα, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΜΜΕΧ, καθηγητής Χρήστος Πιτέλης, σε ομιλία του στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, μετά από πρόσκληση της WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Κυριακή το βράδυ 22 Μαΐου, η «Ακτή Ελεφαντοστού» παρέθεσε δείπνο προς τιμήν του σχεδιαστή μόδας Pierre Cardin στο club restaurant Ακρωτήρι Boutique.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory