Media spec από την Helexpo
Σε αναζήτηση media shop βρίσκεται η διοίκηση της Helexpo – Ελληνικές Εκθέσεις, διαθέτοντας το κονδύλι των 725.000 ευρώ (χωρίς το ΦΠΑ) για ένα χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση media shop βρίσκεται η διοίκηση της Helexpo – Ελληνικές Εκθέσεις, διαθέτοντας το κονδύλι των 725.000 ευρώ (χωρίς το ΦΠΑ) για ένα χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Goodnews ανέλαβε, μετά από spec, τη διαφημιστική του καμπάνια του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής (ΦΣΑ), υπό το γενικό τίτλο «Στα φαρμακεία… καλύτερα!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Next Com ανέθεσε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου την επικοινωνία της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου που θα πραγματοποιήσει το διάστημα Μάιος-Ιούνιος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραίτηση των Βασίλειου Κοσμόπουλου και Χρυσαυγής Πεχλιβανίδου από το ΔΣ του Alter, γνωστοποίησε σε ανακοίνωσή της, η Ελεύθερη Τηλεόραση ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη διοργάνωση του European Fight League έχει αναλάβει η Choose, με τον επόμενο αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 29 Μαΐου στο Ηράκλειο Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την στήριξή της στην εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους», μέσω μιας Facebook εφαρμογής που επιδιώκει να επισημάνει την σημασία της πρόληψης, παρέχει η OgilvyOne.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη βασική ομάδα δημιουργίας του ιστοτόπου της ελληνικής σχεδιαστικής κοινότητας DesignGreece, που αποτελει πρωτοβουλία του ΟΠΕ, συμμετείχε η Red Desing Consultants.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από 9 χρόνια επικοινωνίας, το «Qδάκι» εξελίσσεται και ανανεώνεται, μέσα από τη νέα καμπάνια της Frank για την Q.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Να συνεργαστούν, αποφάσισαν οι διαφημιστικές εταιρείες σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την υπόθεση Alter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο πρόεδρος του Ομίλου Ashley Worldgroup Μάκης Σεριάτος γράφει για τα σενάρια των τελευταίων μηνών σχετικά με την κατάσταση των media και προτείνει... λιγότερα λόγια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακόμα πιο στοχευμένο και περισσότερο αποτελεσματικό γίνεται το BubbleBox, μέσα από μια νέα σειρά αναβαθμίσεων και την πρόσθεση του Keyword Planner.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης (ΕΟΚ) και η Choose διοργάνωσαν την απονομή του Τελικού Κυπέλλου Μπάσκετ, που πραγματοποιήθηκε μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory