Σε πρώτο πλάνο η αγορά μαζικής εστίασης
Με περιορισμό δαπανών και μετατόπιση πόρων σε ενέργειες marketing, απαντά ο όμιλος Καλλιμάνη στην κρίση, σύμφωνα με όσα τονίζει στο Retailbusiness η Εντεταλμένη Σύμβουλος, Ντίνα Καλλιμάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με περιορισμό δαπανών και μετατόπιση πόρων σε ενέργειες marketing, απαντά ο όμιλος Καλλιμάνη στην κρίση, σύμφωνα με όσα τονίζει στο Retailbusiness η Εντεταλμένη Σύμβουλος, Ντίνα Καλλιμάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη McVictor & Hamilton μετακινήθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο λογαριασμός για το δημιουργικό της μπίρας Carlsberg.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tην προσωρινή αναστολή διαπραγμάτευσης των μετοχών της εταιρείας \"ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Α.Ε.\" από τις 30 Μαρτίου, αποφάσισε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Χρηματιστηρίου Αθηνών, Σωκράτης Λαζαρίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Brown Forman εμπιστεύτηκε την ομάδα online Marketing της Forthnet, για την καμπάνια του Jack Daniel’s Music Day.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Red Design Consultants ανέθεσε ο Όμιλος Εταιρειών Υφαντής τη δημιουργία της νέας προϊοντικής σειράς «Ifantis τα Λαχανικά μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια νέα εταιρεία, την A3, που έχει σαν στόχο να προσφέρει περισσότερο χώρο για νέες ιδέες και πιο ευέλικτες συνεργασίες, δημιούργησε ο Δημήτρης Αλεξίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Σερβία, η V+O Communication επεκτείνεται στην αναπτυσσόμενη αγορά της Αλβανίας κι ενισχύει την παρουσία της στην περιοχή των Βαλκανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην επανεκλογή του Γρηγόρη Αντωνιάδη στη θέση του προέδρου του ΣΔΕ, προχώρησαν τα μέλη του Συνδέσμου, στη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της Τρίτης, την οποία τίμησε με την παρουσία του ο S. Loerke.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναθεώρηση του, ύψους 20 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού διαφημιστικού της λογαριασμού αποφάσισε να προχωρήσει η γιαπωνέζικη εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών Toshiba, που έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνει τη shortlist των εταιρειών που θα διαγωνιστούν για τη συγκεκριμένη δουλειά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγο μετά την αποχώρησή του από τη Mass Athens και λίγο πριν την ανακοίνωση των μελλοντικών του βημάτων, ο Νικόλας Μπενόπουλος μιλάει στο adbusiness για τη συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με περισσότερη ειλικρίνεια από ποτέ συνομίλησαν στο Συνέδριο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα» όλες οι πλευρές του τριγώνου «Διαφημιστές-Διαφημιζόμενοι-ΜΜΕ». Για πρώτη φορά θέματα taboo που συζητάνε οι άνθρωποι του χώρου κατ’ ιδίαν -σε κλειστά πηγαδάκια και προσωπικές κουβέντες- διατυπώθηκαν επίσημα και δημόσια από τα χείλη των πλέον έμπειρων στελεχών της αγοράς μας. Πρόκειται για τη μεγάλη ευκαιρία να υπάρξει αλλαγή νοότροπίας στην αγορά και να δημιουργηθούν νέα μοντέλα συνεργασίας, που θα ωφελήσουν όλες τις πλευρές... Ο διάλογος ξεκίνησε, οι βάσεις μπήκαν... Ας ελπίσουμε πως δε θα πάει και αυτή η ευκαιρία χαμένη... Είναι ώρα για δεσμεύσεις!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory