
Orange: Χορηγός του Euro 2012
Τη χορηγική της συνεργασία με την ποδοσφαιρική διοργάνωση Euro 2012 της UEFA ανακοίνωσε η Orange, η οποία έφτασε στο μεγαλύτερο deal στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη χορηγική της συνεργασία με την ποδοσφαιρική διοργάνωση Euro 2012 της UEFA ανακοίνωσε η Orange, η οποία έφτασε στο μεγαλύτερο deal στην ιστορία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Energa προχώρησε στην εξαγορά των μετοχών της Verbund Trading AG στην Ελλάδα, η οποία ήλεγχε το 55% των μετοχών της Verbund Austrian Power Trading Energa Hellas SA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για τη σύνταξη μελέτης που αφορά στην εξειδίκευση του Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό (μέχρι το 2012) αναμένεται να προχωρήσει ο ΕΟΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κοινοπραξία Mindworks/Αgenda κατακυρώθηκε η Εθνική Επικοινωνιακή Εκστρατεία Πρόληψης για τον Καρκίνο, μετά από spec που διενήργησε το ΚΕΕΛΠΝΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» είναι η πρώτη καμπάνια της BoldOgilvy για την anytimeonline, της 1ης direct ασφάλισης, με την εγγύηση της Ιnteramerican.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις Carat, Vizeum και Initiative διατήρησε η Indesit το χειρισμό του πανευρωπαϊκού media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Μιχάλης Λαγός που διαθέτει πλούσια εμπειρία στον χειρισμό πολυεθνικών κι εγχώριων λογαριασμών, ανέλαβε καθήκοντα Creative Director στην XL Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 2,3 εκατ. ευρώ θα διαθέσουν συνολικά τα Υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομίας για δράσεις προβολής και διαφήμισης το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη McCann Erickson Athens ανέθεσε η ActionAid Ελλάς το διαφημιστικό λογαριασμό της, μετά από κλειστό spec που διεξήγαγε, με τη συμμετοχή και της Adel Saatchi & Saatchi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας με το Yahoo! ανακοίνωσε το News 247, ένα από τα δημοφιλέστερα brands του εκδοτικού ομίλου ψηφιακών Μέσων 24 Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ σοβαρά το σκέπτεται να περάσει στη μεριά του συμβούλου ο Μanager που πρόσφατα αποχώρησε. Όπως ακούγεται, μάλιστα, είναι κοντά στο να ξεκινήσει την νέα του πορεία με σημαντικό πολιτικό πρόσωπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εύα Σερπιώτη, για λόγους προσωπικών προτεραιοτήτων, αποφάσισε να αποχωρήσει από την Karamella στην οποία εκτελούσε χρέη Γενικής Διεύθυνσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory