Η Formula 1 στο Conn-x TV
Το Conn-x TV, η ψηφιακή πλατφόρμα του ΟΤΕ, εξασφάλισε για τα αθλητικά της κανάλια την αποκλειστική και ζωντανή μετάδοση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Conn-x TV, η ψηφιακή πλατφόρμα του ΟΤΕ, εξασφάλισε για τα αθλητικά της κανάλια την αποκλειστική και ζωντανή μετάδοση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το www.harley-davidson.gr αποτελεί την κύρια πύλη ενημέρωσης του κοινού για οτιδήποτε αφορά την Harley Davidson, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Άννα Τζιώτη ανέλαβε καθήκοντα Marketing & Communications Manager στη Fujitsu για την περιοχή της Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναβάθμιση των εμπορικών σημάτων του Mediterranean Cosmos προχώρησε η Lamda Development, με την προσθήκη εταιρειών που είναι market leaders στην κατηγορία τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένσταση υπέβαλε η BiteByte, μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών στο spec του Υπ. Παιδείας που αφορά στην υλοποίηση δράσεων δημοσιότητας με τη χρήση social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την καλύτερη απόδειξη της κορυφαίας μηχανολογίας και των κινητήρων υψηλής απόδοσης της Alfa Romeo, αποτελει η γκάμα της Mito, του μικρότερου σπορ αυτοκινήτου της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η TBWA\\Athens δημιούργησε και επιμελήθηκε μία νέα προωθητική ενέργεια για το Νeomat, σε παραγωγή της Stefi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο του \"πρόσωπο\" παρουσιάζει στο κοινό της Θεσσαλονίκης από τη Δευτέρα 14 Μαρτίου ο Star FM 97,1, το ραδιόφωνο της επόμενης γενιάς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παραίτησή του από μέλος της ΕΣΗΕΑ, «στην οποία θα επανέλθει όταν στην ηγεσία της ξαναβρεθούν άτομα που να τιμούν την ιστορία της δημοσιογραφίας», υπέβαλε ο διευθυντής της εφημερίδας «Εθνος», Θανάσης Τσεκούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Λένα Κασφίκη-Λιβανίδου ορίστηκε νέα επικεφαλής του Ομίλου luxury boutique ξενοδοχείων Grace Hotels για την περιοχή της Μεσογείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Αττικές Εκδόσεις απέκτησε το 100% της θυγατρικής της Τηλεθεατής, εξαγοράζοντας το ποσοστό μειοψηφίας 28,33% από την εταιρεία Conatex Trading Limited.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έξι είναι οι εταιρείες που διεκδικούν, σύμφωνα με πληροφορίες, το διαφημιστικό λογαριασμό της Hyundai.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory