
Ο Ν. Στελλάκης CEO της DPG
Ο Νίκος Στελλάκης έχει αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες, καθήκοντα CEO στην DPG Group of Companies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Νίκος Στελλάκης έχει αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες, καθήκοντα CEO στην DPG Group of Companies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαταπέλτης αποδεικνύεται η τελευταία έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης που διενήργησε στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναβάλλεται επ’ αόριστον ο διαγωνισμός της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για την προβολή θεματικών μορφών τουρισμού και γενική τουριστική προβολή της Περιφέρειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ενδιαφέρον της αγοράς έχει συγκεντρώσει το media spec που «τρέχει» η Wind, καθώς . περισσότερες από 10 εταιρείες έχουν ανταποκριθεί στην πρόσκληση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Κοντογεώργος είναι ο νέος γενικός διευθυντής της Νestlé Ελλάς Παγωτά, αντικαθιστώντας τον Ιωάννη Λαζαρίδη, που μετακινήθηκε σε άλλη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δημήτρης Ιμπροχώρης αποχώρησε από την αλυσίδα Public, μετά από ένα χρόνο συνεργασίας, όπου ασκούσε καθήκοντα Commercial Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρεις είναι οι εταιρείες που πέρασαν στο τελικό στάδιο του pitch που πραγματοποιεί η Lenovo για το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού, στο πλαίσιο της κυκλοφορίας μιας νέας σειράς τεχνολογικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lowe Athens ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρεία Rolopack, αναλαμβάνοντας το λανσάρισμα των νέων σακουλών απορριμμάτων ELEF. Στον \"αέρα\" βρίσκεται ήδη η πρώτη καμπάνια!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo Hellas και το Johnnie Walker, στο πλαίσιο της δέσμευσής τους για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, παρουσιάζουν τους City Walkers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ηχηρές αποχωρήσεις στο χώρο του αυτοκινήτου σημαδεύτηκε το 2010, ενώ μεγάλες αλλαγές συντελέστηκαν και στην ΤΕΧΝΟΚΑΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTους 1,1 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες άγγιξε το Dailymotion.gr το μήνα Δεκέμβριο, σημειώνοντας νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην απόφασή της να παραιτηθεί από το χειρισμό των λογαριασμών των sports brands Asics και Onitsuka Tiger κοινοποίησε η ολλανδική creative εταιρεία Amsterdam Worldwide.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory