Παγκόσμιο spec για την Smirnoff

Σε αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας που θα αναλάβει τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της βρίσκεται η Smirnoff, σύμφωνα με την αμερικάνικη έκδοση του Campaign.
Η αναθεώρηση, που ξεκίνησε την φετινή άνοιξη, σημαίνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του brand βότκας με την 72andSunny, μετά από 9 χρόνια, καθώς το agency με έδρα το Λός Άντζελες, δεν συμμετέχει στην διαδικασία.
H 72andSunny έχει δημιουργήσει καμπάνιες για την Smirnoff, στις οποίες συμμετείχαν celebrities όπως ο Ted Danson και η Chrissy Teigen αλλά και transgender καλλιτέχνες όπως οι Lucy Fizz, DJ Honey Dijon και Laverne Cox. Πολλές από τις καμπάνιες έχουν στηριχθεί στο θέμα της συμπερίληψης. «Είμαστε πολύ περήφανοι για όλη την συνεργασία μας με την 72andSunny και ευχόμαστε τα καλύτερα στην ομάδα» ανέφερε εκπρόσωπος της Diageo στο Campaign. «
Πληροφορίες θέλουν 20 agencies να έλαβαν αρχικά πρόσκληση συμμετοχής στο pitch, ενώ στο τελικό στάδιο που εκτυλίσσεται σήμερα τον -εκτιμώμενης αξίας- 3 εκατ. δολαρίων λογαριασμό φαίνεται πως διεκδικούν τρείς εταιρείες. Η τελική απόφαση αναμένεται το φθινόπωρο.
Η αναθεώρηση, που ξεκίνησε την φετινή άνοιξη, σημαίνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του brand βότκας με την 72andSunny, μετά από 9 χρόνια, καθώς το agency με έδρα το Λός Άντζελες, δεν συμμετέχει στην διαδικασία.
H 72andSunny έχει δημιουργήσει καμπάνιες για την Smirnoff, στις οποίες συμμετείχαν celebrities όπως ο Ted Danson και η Chrissy Teigen αλλά και transgender καλλιτέχνες όπως οι Lucy Fizz, DJ Honey Dijon και Laverne Cox. Πολλές από τις καμπάνιες έχουν στηριχθεί στο θέμα της συμπερίληψης. «Είμαστε πολύ περήφανοι για όλη την συνεργασία μας με την 72andSunny και ευχόμαστε τα καλύτερα στην ομάδα» ανέφερε εκπρόσωπος της Diageo στο Campaign. «
Πληροφορίες θέλουν 20 agencies να έλαβαν αρχικά πρόσκληση συμμετοχής στο pitch, ενώ στο τελικό στάδιο που εκτυλίσσεται σήμερα τον -εκτιμώμενης αξίας- 3 εκατ. δολαρίων λογαριασμό φαίνεται πως διεκδικούν τρείς εταιρείες. Η τελική απόφαση αναμένεται το φθινόπωρο.