To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Παππάς: Τι συζήτησε με ΕΔΕΕ & ΣΔΕ

Παππάς: Τι συζήτησε με ΕΔΕΕ & ΣΔΕ
Παππάς: Τι συζήτησε με ΕΔΕΕ & ΣΔΕ

Ο Υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς, συναντήθηκε την Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου τόσο με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδας (ΣΔΕ) όσο και με τη διοίκηση της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.

Στην συνάντηση με την ΕΔΕΕ, Ο Υπουργός Επικρατείας είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί σχετικά με την πορεία της διαφημιστικής αγοράς και τον τρόπο που αυτή επηρεάζει τη διαμόρφωση του τηλεοπτικού τοπίου.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των εκπροσώπων της ΕΔΕΕ, η διαφημιστική αγορά βρίσκεται στο κατώτερο σημείο της και, ειδικά για τα πανελλαδικής εμβέλειας ιδιωτικά κανάλια, διαμορφώνεται πλέον στα 150-180 εκατ. ευρώ ετησίως (εκτίμηση εσόδων καναλιών από τη διαφήμιση που πραγματοποιείται μέσω των εταιρειών - Μελών της Ένωσης).

Μάλιστα, όπως επισημάνθηκε, τα τελευταία χρόνια σημαντικός αριθμός διαφημιστικών εταιρειών οδηγήθηκε στο «λουκέτο», εξαιτίας είτε των επισφαλειών, είτε της μείωσης του τζίρου.

Σε αυτό το πλαίσιο, εκ μέρους της ΕΔΕΕ, υπογραμμίστηκε η υπέρμετρη επιβάρυνση της τηλεοπτικής διαφήμισης από το Αγγελιόσημο (21,5%) και τον Ειδικό Φόρο (20%), καθώς και η ανάγκη εκτεταμένου διαλόγου πριν την εφαρμογή των όσων προβλέπει ο νόμος 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης.

Στη συνάντηση έλαβαν μέρος ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ κ. Μανόλης Παπαπολύζος, ο Αντιπρόεδρος κ. Κώνσταντίνος Ρόκος και η Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Μαρία Κάντζα.

Στην συνάντηση με τον ΣΔΕ, ο υπουργός Επικρατείας  περιέγραψε το πλαίσιο εντός του οποίου σκοπεύει να κινηθεί η κυβέρνηση, προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών,

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, από την πλευρά του ΣΔΕ τονίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:

  •     Η διαφημιστική αγορά έχει, πλέον, περιοριστεί στα περίπου 180-200 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα περίπου 600 εκατ. ευρώ προ κρίσης. Τα όποια μεγαλύτερα μεγέθη δημοσιοποιούνται είναι πλασματικά.
  •     Ο ΣΔΕ θεωρεί ότι η τηλεοπτική αγορά πρέπει να λειτουργεί με όρους αγοράς σε συνθήκες ανταγωνισμού.


Επίσης, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, η διοίκηση του ΣΔΕ χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη δημιουργία μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media, ενώ τόνισε την ανάγκη να προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος πριν αποφασισθεί ο τρόπος με τον οποίο, τελικά, θα εφαρμοσθούν τα όσα προβλέπονται στο νόμο 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης.

Στη συνάντηση, τον ΣΔΕ εκπροσώπησαν ο πρόεδρός του Γρηγόρης Αντωνιάδης, η ταμίας Υβέτ Κοσμετάτου και η γενική διευθύντρια Νερίνα Κομιώτη..