To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πελοπόννησος ΑΕ: Aνάθεση 505.000 ευρώ στην Choose

Πελοπόννησος ΑΕ: Aνάθεση 505.000 ευρώ στην Choose

Η Πελοπόννησος ΑΕ - Αναπτυξιακή ανώνυμη εταιρεία ΟΤΑ ανέθεσε στην Choose την «Παραγωγή πολυμεσικού υλικού προβολής και προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού και υλοποίηση καμπάνιας προσέλκυσης τουρισμού σε ΜΜΕ και ψηφιακά μέσα». Πρόκειται για ανάθεση ύψους 505. 887.10 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και αντικείμενο της σύμβασης αποτελεί η υλοποίηση του υποέργου 4, που αφορά στη “σύνταξη μελέτης στρατηγικού περιεχομένου και εξειδίκευσης εμπειριών, παραγωγή πολυμεσικου υλικού προβολής και προώθησης θεματικών μορφών τουρισμού και υλοποίηση καμπάνιας προσέλκυσης τουρισμού σε ΜΜΕ και ψηφιακά μέσα”.

Όπως σημειώνεται ο ανάδοχος θα αναλάβει την επικοινωνιακή στρατηγική καθώς και την κατάρτιση και υλοποίηση σχεδίου δημοσιότητας (media plan), τη παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού και παραγωγής καταχωρήσεων και οπτικοακουστικού υλικού για εθνικά και διεθνή ΜΜΕ καθώς και ηλεκτρονικά μέσα. Η γενικότερη στρατηγική για την προβολή και προώθηση της Περιφέρειας Πελοποννήσου ως προορισμού θεματικού τουρισμού, καθώς και η ταυτότητα της Περιφέρειας Πελοποννήσου ως σύνολο επιμέρους προορισμών έχει εκπονηθεί από την Πελοπόννησος ΑΕ.

Ανάθεση 350.000 ευρώ και στην KPI Μarketing Consultancy

Επίσης η Πελοπόννησος ΑΕ προχώρησε και σε ανάθεση ύψους 355.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) στην ΚPI Marketing Consultancy με έδρα το Ντουμπάι για το έργο  «Συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες για την προβολή θεματικών μορφών τουρισμού Περιφέρειας Πελοποννήσου»

Στο πλαίσιο της  σχετικής σύμβασης ορίζεται πως  με γνώμονα και βασική επιδίωξη την αειφόρο αναπτυξιακή και τουριστική ανέλιξη της Περιφέρειας, τα συμβαλλόμενα μέρη θα παρέχουν υπηρεσίες σχετικά με τη μελέτη και αξιοποίηση των καναλιών διεθνούς δικτύωσης για την προβολή και την αναγνωρισιμότητα του προορισμού «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ».

Η σύμβαση διαρθρώνεται σε ένα δύο υποέργα:

ΥΠΟΕΡΓΟ 1: ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ (MARKET INTELLIGENCE) σχετικά με τα χαρακτηριστικά στης τουριστικής αγοράς της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Βασικό εργαλείο της παρούσας σύμβασης θα αποτελέσει η επικαιροποίηση του σχεδίου μάρκετινγκ για το αεροδρόμιο και τον προορισμό την καταγραφή των καλών πρακτικών διεθνούς δικτύωσης και των καναλιών προώθησης που αξιοποιούν ανταγωνιστικοί προορισμοί της Ευρώπης καθώς και την επικαιροποίηση της τράπεζας πληροφοριών (market intelligence) σχετικά με χαρακτηριστικά της τουριστικής αγοράς της Περιφέρειας Πελοποννήσου η οποία συνδράμει στη χαρτογράφηση του προφίλ των επιβατών που επισκέπτονται την Περιφέρεια μέσω του Διεθνούς Αεροδρομίου της Καλαμάτας.

ΥΠΟΕΡΓΟ 2: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Βασιζόμενοι στα αποτελέσματα του προηγούμενου πακέτου εργασίας, δηλαδή, στον εντοπισμό των καλών πρακτικών διεθνούς δικτύωσης και καναλιών προώθησης τουριστικών περιφερειών που εφαρμόζονται από αντίστοιχες Περιφέρειες της Ευρώπης, θα διερευνηθεί η δυνατότητα δικτύωσης και ανταλλαγής εμπειριών- μεταφοράς τεχνογνωσίας με τις Περιφέρειες αυτές, καθώς επίσης και η άμεση εφαρμογή των δράσεων – καλών πρακτικών από την Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Στόχος του υποέργου είναι η κεφαλαιοποίηση των πλεονεκτημάτων που θα επιφέρει η διεθνής δικτύωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου μέσα από τη συμμετοχή σε οργανισμούς που δύνανται να δώσουν προοπτική και λύση στον σκόπελο προσβασιμότητας που έχει ο προορισμός για τους επισκέπτες από το εξωτερικό.

Στόχος των δράσεων που θα επιλεχθούν για την άμεση εφαρμογή τους είναι η ενίσχυση της τουριστικής οικονομίας καθόλη την διάρκεια του έτους και η προώθηση ειδικών τομέων θεματικού τουρισμού, οι οποίοι δυνητικά θα αποφέρουν πολλαπλά οφέλη και έσοδα για τον προορισμό, προσελκύοντας πνευματικό κεφάλαιο και κοινό μεγαλύτερης οικονομικής δυναμικής στην Περιφέρεια.