To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Περιφέρεια Αττικής: Ποιοι συμμετέχουν στην «Attica 365», που επικράτησε στο spec των 17 εκατ.

Περιφέρεια Αττικής: Ποιοι συμμετέχουν στην «Attica 365», που επικράτησε στο spec των 17 εκατ.

Στην ένωση εταιρειών «Attica 365» κατακυρώθηκε η σύμβαση με αντικείμενο «Δράσεις τουριστικής προβολής και ανάπτυξης της Περιφέρειας για τη χρονική περίοδο 2025 - 2026».

Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 36 μηνών, που κατακυρώθηκε στην «Attica 365» με αντίτιμο 13.494.210,33 ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται ΦΠΑ (16,73 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Επίσης υπάρχει δικαίωμα προαίρεσης ύψους 3,3 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Business Today την ένωση εταιρειών «Αttica 365», που ήταν και η μόνη που υπέβαλλε προσφορά στον διαγωνισμό, απαρτίζουν οι Cicero, UM, Expowork και Win Communications.  

Τα παραδοτέα, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν έρευνες πεδίου για την κατανόηση των προτιμήσεων των επισκεπτών της Αττικής, δράσεις συμμετοχής της Περιφέρειας Αττικής σε επιλεγμένες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, δράσεις οργάνωσης και προβολής εμβληματικών αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων διεθνούς εμβέλειας στην Αττική με στόχο την Ανάπτυξη Θεματικών Μορφών Τουρισμού (ΘΜΤ) μέσω της ενίσχυσης πολιτιστικού και αθλητικού τουρισμού, δράσεις ενίσχυσης τουριστικών ροών και σχέσεων με την ομογένεια, φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων σε συνεργασία με τις Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού, αναβάθμιση και τεχνική υποστήριξη της τουριστικής ιστοσελίδας της Περιφέρειας Αττικής, ανάπτυξη και διαχείριση social media content για την προβολή της Αττικής στις διεθνείς αγορές-στόχους, σχεδιασμό και υλοποίηση στοχευμένων διαφημιστικών καμπανιών μέσω «programmatic advertising» και «performance marketing».

Επίσης, περιλαμβάνεται σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της Αττικής σε επιλεγμένες διεθνείς αγορές (όπως Κίνα, Αυστραλία, Αμερική, Ευρώπη), με έμφαση στη στοχευμένη προβολή σε αεροδρόμια και πλατφόρμες κρατήσεων, καθώς και σχεδιασμός και υλοποίηση στοχευμένων διαφημιστικών καμπανιών στα κορυφαία διεθνή μέσα ενημέρωσης και εξειδικευμένα μέσα ενημέρωσης τουριστικού ενδιαφέροντος για την προβολή της Αττικής σε αγορές προτεραιότητας.