Politis Group: Η δυναμική του OOH στην εορταστική περίοδο
Η εορταστική περίοδος αποτελεί την πιο δυναμική στιγμή του χρόνου για την Υπαίθρια Διαφήμιση (Out of Home – OOH), καθώς η κινητικότητα του κοινού αυξάνεται εντυπωσιακά και οι πόλεις μετατρέπονται σε ζωντανά σημεία αλληλεπίδρασης. Οι καταναλωτές περνούν περισσότερο χρόνο εκτός σπιτιού, σε εμπορικά κέντρα, αγορές και δρόμους, γεγονός που ενισχύει ουσιαστικά την έκθεσή τους σε OOH μηνύματα.
Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα του Location Intelligence Study (LIS) της Politis Group, ο μήνας Δεκέμβριος παρουσιάζει σημαντική άνοδο στους βασικούς δείκτες υπαίθριας δραστηριότητας. Το Unique Reach αυξάνεται κατά 20%, καθώς περισσότερα μοναδικά άτομα εκτίθενται σε κάθε διαφημιστικό μήνυμα, ενώ τα impressions καταγράφουν την εντυπωσιακή άνοδο 28%, δείχνοντας ότι οι καταναλωτές βλέπουν τα μηνύματα πιο συχνά. Η κίνηση (Traffic) των οχημάτων στους περισσότερους οδικούς άξονες παρουσιάζει άνοδο 10%, δίνοντας δυνατότητα σε κάθε brand να προσεγγίσει το ευρύ κοινό, ενώ παράλληλα η διάθεση για διαδρομές πέραν των συνηθισμένων αυξάνει τα σημεία στα οποία εκτίθεται ο κάθε καταναλωτής κατά 12%, ενισχύοντας και το Frequency ανά σημείο προβολής, γεγονός που κάνει την καμπάνια σας να ξεχωρίσει.
Παράλληλα, το LIS καταγράφει άνοδο στο παραγωγικό κοινό 35 – 54, αλλά και αύξηση της γυναικείας κινητικότητας, κάτι που καθιστά το γυναικείο κοινό ακόμη πιο σημαντικό για κατηγορίες όπως λιανικό εμπόριο, μόδα, FMCG και travel. Τα ευρήματα αυτά αποδεικνύουν ότι η εορταστική περίοδος δεν αποτελεί απλώς περίοδο υψηλής κίνησης, αλλά χρόνο αυξημένης προσοχής και καταναλωτικής διάθεσης.
Με τον σωστό συνδυασμό στρατηγικής τοποθέτησης και δημιουργικών που ξεχωρίζουν, η OOH διαφήμιση την περίοδο των γιορτών μπορεί να αποδώσει στο μέγιστο, μετατρέποντας κάθε σημείο επαφής σε ουσιαστική εμπειρία για το κοινό.
