Project Agora: Επέκταση σε Μέση Ανατολή και Ουγγαρία
Project Agora: Επέκταση σε Μέση Ανατολή και ΟυγγαρίαΤο Project Agora Hungary ξεκίνησε σε συνεργασία με την Adaptive Media, Ads Interactive, Arukereso.hu, Habostorta, Nosalty.hu, RTL Group και Russmedia, επτά από τους ηγετικούς Ουγγρικούς digital media παίκτες, 100+ premium websites, και με κάλυψη που ξεπερνάει τους 4 εκατομμύρια Ούγγρους.
Adintop, BNC publishing, Bayt, Sarmady, Al Araby Al Jadeed, Sport360, Adline είναι έξι από τους ηγετικούς digital media παίκτες στη Μέση Ανατολή που συνεργάστηκαν με το Project Agora για να δημιουργήσουν από κοινού το Project Agora MENA με την εντυπωσιακή κάλυψη κοινού που ξεπερνάει τους 300 εκατομμύρια μοναδικούς browsers, σε όλη την περιοχή.
Το λανσάρισμα αυτό, ακολουθεί την επιτυχημένη λειτουργία του Project Agora σε Ελλάδα και Ρουμανία το τελευταίο έτος, μέσα στο οποίο εκατοντάδες καμπάνιες διεθνών και τοπικών brands, όπως η Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, Loreal, Orange, Vodafone, Unilever, υλοποιηθήκαν προγραμματικά επιτυχώς.
\"Η επιτυχία του Project Agora σε Ρουμανία και Ελλάδα και τα success stories που χτίζουμε με το Project Agora σε Ουγγαρία και Μέση Ανατολή, οδηγούν σε ένα συμπέρασμα. Το Digital Advertising σε όλη την περιοχή αγωνίζεται να απελευθερωθεί από τα δεσμά των διεθνών ολιγοπωλίων, την ενοχλητική και μη στοχευμένη διαφήμιση, και τις χαμένες εργατοώρες σε άσκοπες εργασίες που δεν αφήνουν περιθώρια για δημιουργικότητα. Είμαστε περήφανοι που με την εξάπλωση του Project Agora συνεχίζουμε την οικοδόμηση ενός ευγενούς οράματος\", δήλωσε ο Οδυσσέας Ντότσικας, Managing Partner και ιδρυτής του TDG.