Πρόσκληση σε 3 για την επιστολική ψήφο
Oι attp, Frank & Fame και V+0 έλαβαν πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από το Υπουργείο Εσωτερικών για την κατάθεση οικονομικών προσφορών σχετικά με την υλοποίηση (επικοινωνιακός σχεδιασμός – παραγωγή επικοινωνιακού και εντύπου υλικού - δράσεις και υπηρεσίες προβολής της καμπάνιας ενημέρωσης) της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος με επιστολική ψήφο. Πρόκειται για σύμβαση ύψους 5 εκατ. ευρώ και οι 3 δυνητικοί υποψήφιοι για αυτήν πρέπειν να καταθέσουν προσφορά για να την διεκδικήσουν μέχρι την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου
Το υπό ανάθεση έργο αφορά:
Α) τον δημιουργικό σχεδιασμό και την παραγωγή επικοινωνιακού υλικού και
Β) τις δράσεις προβολής στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο για τους Έλληνες εκλογείς εντός και εκτός επικρατείας.
Αναλυτικότερα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
Α1. Δημιουργικός Σχεδιασμός και παραγωγή επικοινωνιακού υλικού για την εκστρατεία ενημέρωσης των Ελλήνων εντός επικράτειας
Οι υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα πρέπει κατ’ ελάχιστον να περιλαμβάνουν:
Α1.1 Επικοινωνιακό σχεδιασμό, όπως:
- Σχεδιασμός Στρατηγικής Επικοινωνίας, παρακολούθηση, αξιολόγηση, προσαρμογές επικοινωνιακού προγράμματος ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.
- Τηλεοπτικό σενάριο διάρκειας περίπου 50’’ και cut version μικρότερης διάρκειας.
Α1.2 Παραγωγή επικοινωνιακού υλικού, όπως:
- Τηλεοπτικό σποτ διάρκειας περίπου 50’’ και cut version μικρότερης διάρκειας με γυρίσματα και ηθοποιούς.
Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να ληφθεί σχετικά με την τήρηση και την εφαρμογή των όσων ορίζονται αναφορικά με την εξασφάλιση ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην πληροφόρηση και επικοινωνία.
Α2. Δημιουργικός Σχεδιασμός και παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού για την εκστρατεία ενημέρωσης των Ελλήνων εκτός επικράτειας.
Οι υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα πρέπει κατ’ ελάχιστον να περιλαμβάνουν:
Α2.1 Επικοινωνιακό σχεδιασμό, όπως:
- Σχεδιασμός Στρατηγικής Επικοινωνίας, παρακολούθηση, αξιολόγηση, προσαρμογές επικοινωνιακού προγράμματος ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.
- Δημιουργία επικοινωνιακής ταυτότητας καμπάνιας και δημιουργικός σχεδιασμός επιμέρους επικοινωνιακών υλικών.
- Τηλεοπτικό σενάριο διάρκειας περίπου 50’’ και cut version μικρότερης διάρκειας.
- Ραδιοφωνικό σενάριο διάρκειας περίπου 50’’.
- Δημιουργικό σχεδιασμό έντυπης καταχώρισης στα ΜΜΕ, προσαρμογές (σε μεγέθη & είδος εντύπου).
- Δημιουργικό σχεδιασμό αφίσας.
- Δημιουργικό σχεδιασμό εντύπου με εκπαιδευτικές πληροφορίες και οδηγίες εγγραφής.
- Σχεδιασμό Internet banners και υλικού διαδικτυακής επικοινωνίας.
- Σχεδιασμός σεναρίου εκπαιδευτικού digital video με τη νέα διαδικασία επιστολικής ψήφου.
Α2.2 Παραγωγή επικοινωνιακού υλικού, όπως:
- Τηλεοπτικό σποτ διάρκειας περίπου 50’’ και cut version μικρότερης διάρκειας με γυρίσματα και ηθοποιούς.
- Ραδιοφωνικό σποτ διάρκειας περίπου 50’’.
- Τελικές μακέτες καταχωρήσεων σε έντυπα ΜΜΕ.
- Παραγωγή - εκτύπωση 2.000 αφισών μεγέθους Α3.
- Παραγωγή - εκτύπωση 400.000 τρίπτυχου μεγέθους Α4.
- Internet banners και επικοινωνιακά υλικά διαδικτυακής προβολής.
- Παραγωγή εκπαιδευτικών digital video.
Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να ληφθεί σχετικά με την τήρηση και την εφαρμογή των όσων ορίζονται αναφορικά με την εξασφάλιση ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην πληροφόρηση και επικοινωνία.
Β. Δράσεις και υπηρεσίες προβολής της καμπάνιας ενημέρωσης
Β1. Δράσεις προβολής ενημέρωσης των Ελλήνων εντός επικράτειας στα ΜΜΕ
Δράσεις προβολής και ενημέρωσης όλων των Ελλήνων εκλογέων που βρίσκονται εντός Ελληνικής επικράτειας, μέσω ΜΜΕ, με στόχο την ενημέρωσή τους για τη νέα διαδικασία επιστολικής ψήφου και την προτροπή τους για εγγραφή στην πλατφόρμα.
Οι υπηρεσίες προβολής της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα πρέπει, κατ’ ελάχιστον, να περιλαμβάνουν:
Προβολή επικοινωνιακού υλικού:
- Αγορά τηλεοπτικού χρόνου σε Πανελλαδικούς και Περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς που
εκπέμπουν νόμιμα στο εσωτερικό. Η αγορά του τηλεοπτικού χρόνου θα γίνει σύμφωνα με τους ορισμούς της παρ.8 του άρθρου 2 του π.δ. 261/97 ( Α' 186) και της παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 5005/2022 Α’ 236).
Β2. Δράσεις προβολής ενημέρωσης των Ελλήνων εκτός επικράτειας στα ΜΜΕ και στο Διαδίκτυο
Δράσεις προβολής και ενημέρωσης όλων των Ελλήνων εκλογέων που βρίσκονται εκτός Ελληνικής επικράτειας σε ολόκληρο τον κόσμο, μέσω ΜΜΕ και Διαδικτύου, με στόχο την ενημέρωσή τους για τη νέα διαδικασία επιστολικής ψήφου και την προτροπή τους για εγγραφή στην πλατφόρμα. Οι υπηρεσίες προβολής της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα πρέπει, κατ’ ελάχιστον, να περιλαμβάνουν:
Προβολή επικοινωνιακού υλικού:
- Αγορά τηλεοπτικού χρόνου σε Ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς που εκπέμπουν νόμιμα στο εξωτερικό.
- Αγορά ραδιοφωνικού χρόνου σε Ελληνικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς που εκπέμπουν νόμιμα στο εξωτερικό.
- Καταχωρήσεις σε ομογενειακά έντυπα μέσα.
- Προβολή σε ομογενειακά sites, Ελληνικά ψηφιακά κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς.
- Στοχευμένη προβολή του μηνύματος στο διαδίκτυο.
Ειδικότερα, οι σχετικές δράσεις προβολής και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα πρέπει, κατ’ ελάχιστον, να περιλαμβάνουν :
- Αγορά από δορυφορικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, που εκπέμπουν νόμιμα εκτός επικρατείας και παρακολουθούν οι κάτοικοι εκτός Ελλάδας, τηλεοπτικού /διαφημιστικού χρόνου για την προβολή του διαφημιστικού μηνύματος.
- Αγορά διαφημιστικού χρόνου από ραδιοφωνικούς σταθμούς της ομογένειας για την προβολή του ραδιοφωνικού μηνύματος.
- Αγορά χώρου σε ομογενειακά έντυπα (εφημερίδες / περιοδικά) με μεγάλη κυκλοφορία για καταχώριση διαφήμισης στα έντυπα.
- Αγορά χώρου σε ομογενειακά site με μεγάλη επισκεψιμότητα Ελλήνων εκτός επικρατείας για καταχώριση του υλικού προβολής.
- Αγορά από διαδικτυακούς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς για προβολή μηνυμάτων μόνο στους Έλληνες του εξωτερικού.
- Προβολή του μηνύματος μέσω Digital πλατφορμών στο σύνολο των γεωγραφικών περιοχών δράσης, αποκλειστικά σε χρήστες με ΙΡ εξωτερικού που καταναλώνουν ελληνικό περιεχόμενο
Τ ο έργο θα υλοποιηθεί από την υπογραφή της σύμβασης έως και την ημερομηνία διενέργειας των ευρωεκλογών στις 9 Ιουνίου 2024,
Το ανώτατο εκτιμώμενο κόστος, για την εκστρατεία ενημέρωσης των Ελλήνων εκλογέων εκτός επικρατείας, ανέρχεται στα τρία εκατομμύρια πεντακόσιες χιλιάδες ευρώ (3.500.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Και β. το ανώτατο συνολικό εκτιμώμενο κόστος, για την εκστρατεία ενημέρωσης των Ελλήνων εκλογέων εντός επικρατείας, ανέρχεται στο ένα εκατομμύριο πεντακόσιες χιλιάδες ευρώ (1.500.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.