To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis Groupe CEE: Η Άρτεμις Καπουράλου Chief Talent Officer για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Publicis Groupe CEE: Η Άρτεμις Καπουράλου Chief Talent Officer για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Το Publicis Groupe Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) ανακοίνωσε τον διορισμό της Άρτεμις Καπουράλου ως Chief Talent Officer (CTO) για τη λειτουργία του Publicis Groupe CEE στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, και πιο συγκεκριμένα για τις χώρες Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Κροατία, Ρουμανία, Σερβία και Σλοβενία. Η Άρτεμις Καπουράλου θα αναφέρεται απευθείας στον Αντώνη Πασσά, CEO του Publicis Groupe Ελλάδας και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενώ ο διορισμός της έχει ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2024 και θα αποτελέσει επέκταση των σημερινών της αρμοδιοτήτων, ως CTO για το Publicis Groupe Greece.

«Η δυναμική ηγεσία του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία της ανθρωποκεντρικής δέσμευσης του Publicis Groupe CEE. Η επιτυχημένη πορεία της Άρτεμις ως CTO του Publicis Groupe Greece, όπου οι σημαντικές πρωτοβουλίες της για το ανθρώπινο δυναμικό επιβραβεύτηκαν και η εταιρεία αναγνωρίστηκε για 4η συνεχή χρονιά ως «Great Place to Work®», μιλάει από μόνη της. Είναι η κατάλληλη επιλογή για αυτόν τον ρόλο, καθώς επιδιώκουμε να βελτιώσουμε περαιτέρω τη συνολική εμπειρία των ανθρώπων μας σε όλες τις αγορές στη Νοτιοανατολική Ευρώπη», δήλωσε η Veronika Borbas, Chief Talent Officer, Publicis Groupe CEE.

Στο νέο της ρόλο, η Άρτεμις Καπουράλου θα παρέχει στρατηγικές συμβουλές για την προώθηση της ατζέντας ανθρώπινου δυναμικού και θα συνεργάζεται στενά με τις αντίστοιχες ομάδες των επιμέρους αγορών, ώστε να διασφαλίζεται η συνοχή στις πολιτικές του Groupe για τους ανθρώπους του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Πέρα από τη στενή συνεργασία της με τον Αντώνη Πασσά και τη Veronika Borbas, η Άρτεμις Καπουράλου θα είναι υπεύθυνη για τους βασικούς στόχους ανάπτυξης και τη συνολική εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού του Publicis Groupe στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Επίσης, μία από τις βασικές της προτεραιότητες θα είναι να ενισχύσει τις δυνατότητες διασύνδεσης και συνεργασίας μεταξύ των ομάδων της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και των ευρύτερων ομάδων της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Ο Αντώνης Πασσάς, CEO του Publicis Groupe Ελλάδας και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, δήλωσε: «Ο διορισμός της Άρτεμις, ως CTO για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, σηματοδοτεί την απόλυτη πίστη και προσήλωσή μας στη δύναμη των ανθρώπων μας. Με την αποδεδειγμένη ικανότητά της να υποστηρίζει πρωτοβουλίες εστιασμένες στο ταλέντο και να προωθεί μια εργασιακή κουλτούρα που κερδίζει σταθερά την αναγνώριση, η Άρτεμις είναι η κινητήρια δύναμη που χρειαζόμαστε για να αναβαθμίσουμε περαιτέρω την ανθρωποκεντρική δέσμευσή μας. Είμαι βέβαιος ότι υπό το νέο της ρόλο, όχι μόνο θα επιτύχουμε αλλά και θα υπερβούμε τους στόχους μας για το ανθρώπινο δυναμικό, ξεκλειδώνοντας απαράμιλλη ανάπτυξη και επιτυχία στις ποικίλες αγορές μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη».

Η Άρτεμις Καπουράλου πρόσθεσε: «Αγκαλιάζοντας ένα όραμα, όπου το ταλέντο συναντά τις ευκαιρίες, είναι τιμή μου να αναλάβω τον ρόλο της Chief Talent Officer για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Μαζί, θα καλλιεργήσουμε μια κουλτούρα καινοτομίας, θα ενδυναμώσουμε τα διαφορετικά ταλέντα και θα τροφοδοτήσουμε την επιτυχία των ομάδων μας. Με πάθος και προσήλωση στον σκοπό μας, θα ξεκλειδώσουμε τις πλήρεις δυνατότητες των ανθρώπων μας, οδηγώντας στην ανάπτυξη και την αριστεία στην ευρύτερη περιοχή».

Η Άρτεμις Καπουράλου ξεκίνησε την καριέρα της στον τομέα αμοιβών και παροχών, εργαζόμενη σε εταιρείες, όπως η PwC, η Alapis, η ISS και ο όμιλος εταιρειών Everest. Το 2016, άλλαξε πορεία και εντάχθηκε στην H&M, αναλαμβάνοντας τον ρόλο της country HR manager για την Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την Κύπρο. Το 2019 εντάχθηκε στο Publicis Groupe Greece, όπου δημιούργησε τη διεύθυνση ανθρώπινου δυναμικού από την αρχή, ηγήθηκε της ανάπτυξης πρωτοβουλιών που επικεντρώνονται στους ανθρώπους της εταιρείας, όπως το UNIverse, (πρωτοβουλία DEI) και οδήγησε το Publicis Groupe Greece σε τέσσερις συνεχείς βραβεύσεις ως «Great Place to Work®». Φέτος, συνεισέφερε στην ένταξη του Publicis Groupe Greece στη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας, ως υπογράφοντας εταίρος, και επιπλέον, το έργο της και των συναδέλφων της για το UNIverse αναγνωρίστηκε στα Diversity & Inclusion Awards 2023.