Publicis: Ντοκιμαντέρ με χρήση AI για τη γιορτή των 100 χρόνων της
Από την ίδρυσή της το 1926 ως ένα δημιουργικό hot shop στη Montmarte, μέχρι τη διεθνή της επέκταση, την αξιοποίηση των δεδομένων και της τεχνολογίας, και τη σημερινή της θέση ως ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο, το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ότι η Publicis έχει αλλάξει τα τελευταία 100 χρόνια.
Η εταιρεία αναφέρει:
''Αλλά μια παράδοση δεν έχει αλλάξει: οι ετήσιες Ευχές.
Και φυσικά, η καλύτερη επιλογή για να ετοιμάσει τις ευχές για τον νέο μας αιώνα, δεν ήταν άλλη από την Publicis Conseil, την εταιρεία που δημιούργησε ο ιδρυτής μας, Marcel Bleustein Blanche.
Σκηνές ζωντανής δράσης και πραγματικοί ηθοποιοί συνδυάζονται με την τελευταία λέξη της παραγωγής AI, από τις ιδιόκτητες πλατφόρμες και εργαλεία του Groupe, για να αφηγηθούν την ιστορία του πρωτοποριακού πνεύματος, των ατελείωτων καινοτομιών και της ανθεκτικότητας που μας επέτρεψαν να αντέξουμε τον πόλεμο, τη φωτιά, τις οικονομικές κρίσεις, τις τεχνολογικές επαναστάσεις και μια παγκόσμια πανδημία κατά τη διάρκεια των πρώτων μας εκατό ετών και μας τοποθετούν στη θέση του οδηγού, για να συνεχίζουμε να ηγούμαστε και να επανεφευρίσκουμε την βιομηχανία της επικοινωνίας, καθώς εισερχόμαστε στον επόμενο αιώνα μας - ό,τι κι αν επιφυλάσσει''.
«Η ιστορία του λιονταριού που δεν τα παρατάει»
Το αποκλειστικό ντοκιμαντέρ για τα 100 χρόνια της Publicis, με τη συμμετοχή των Elizabeth Badinter, Maurice Lévy και Arthur Sadoun
Ο Arthur Sadoun, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Publicis Groupe, σχολίασε: «Το 2026 θα είναι μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά για εμάς, καθώς συμπληρώνουμε τον πρώτο μας αιώνα.
Ένας αιώνας όπου μετατρέψαμε ένα μικρό δημιουργικό hot shop στη Montmarte στον μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο τα τελευταία δύο χρόνια.
Ένας αιώνας που είδε το Groupe να αναδύεται από τις στάχτες του - μερικές φορές κυριολεκτικά - τρεις φορές και να επανεφευρίσκει τον εαυτό του πολλές περισσότερες.
Είναι αυτό το πνεύμα ανθεκτικότητας που μας χαρακτηρίζει για 100 χρόνια και που αποτυπώνεται στις Ευχές μας: ένα λιοντάρι ποτέ δεν τα παρατάει.
Το 2026 θα είναι επίσης η χρονιά που θα εισέλθουμε στον δεύτερο αιώνα μας, η αρχή του οποίου θα καθοριστεί αναμφίβολα από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η ταινία είναι μια ανθρώπινη, ιστορική και τεχνολογική οδύσσεια, που συνδυάζει τα καλύτερα δημιουργικά μας μυαλά με τις απαράμιλλες ικανότητές μας στην παραγωγή AI, για να ενσωματώσει την πεποίθησή μας ότι το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης είναι οι άνθρωποί μας.»
Σχετικά με την ταινία:
Ένα μοναδικό «υβριδικό» έργο
Το «Ένα Λιοντάρι Δεν Τα Παρατάει Ποτέ» συνδυάζει σκηνές ζωντανής δράσης, GenAI 2D & 3D imaging για να ανασυνθέσει σκηνές από το παρελθόν μας, μειώνοντας το κόστος της ανακατασκευής σκηνών και ανοίγοντας νέες δημιουργικές δυνατότητες.
Το ένα τέταρτο της ταινίας είναι υλικό ζωντανής δράσης, ενώ το υπόλοιπο δημιουργείται από AI, αντλώντας υλικό από φωτογραφίες, ταινίες και έγγραφα από τα αρχεία της Publicis.
Ένας τεράστιος όγκος οπτικών στοιχείων
AI prompt artists και ΑΙ archivists διαχειρίστηκαν, συγκέντρωσαν και καταχώρησαν τόσο τον όγκο των πραγματικών εικόνων που απαιτούνται για ένα έργο αυτού του μεγέθους - 4.500 για 150 ξεχωριστές λήψεις – όσο και τις AI-generated εικόνες.
Μια επανεφευρεμένη διαδικασία επεξεργασίας:
Σε μια παραδοσιακή διαδικασία, μόλις φτάσεις στο στάδιο της επεξεργασίας, τα πάντα είναι κλειδωμένα. Εδώ, τα πάντα παρέμεναν ανοιχτά: κάθε λήψη μπορούσε να αναπαραχθεί από την αρχή.
Συντελεστές:
Publicis Conseil
Global CEO/CCO Leo - CEO/CCO Publicis Conseil - CCO Publicis Groupe France : Marco Venturelli
Agathe Bousquet – Πρόεδρος Publicis Groupe Γαλλία και Πρόεδρος της Publicis Conseil
Alexis Ben Behe – Εκτελεστικός Διευθυντής Δημιουργικού
Maud Robaglia – Διευθύντρια Δημιουργικού
Gurvan Prioul – Δημιουργικός & UX Σχεδιαστικός Διευθυντής
Hamza Ben Maadoum – Βοηθός Καλλιτεχνικού Διευθυντή
Παραγωγή: Prodigious Paris
CEO Prodigious: Christopher Thiery
MD Prodigious: Caroline Petruccelli
Εκτελεστικός Παραγωγός: Yann Dubois
Post-Production: Cédric Herbet
Διευθυντής Δημιουργικών Εφέ: Nico Vogel
Διευθυντής φωτογραφίας: Nicolas LOIR
Επικεφαλής Ήχου κινηματογράφου: Damien PERROLAZ
Διευθύντρια παραγωγής: Marie Caron
Ήχος: Prodigious
Παραγωγός ήχου: Martin Sumeire
Μιξάζ, σχεδιασμός ήχου: KOUZ
Το ντοκιμαντέρ «Το μέλλον είναι υπόθεση της Publicis»
Σκηνοθεσία: Stanislas Valroff
Παραγωγή: Eddy Story
Γυρίστηκε στο Studio XR Prodigious
