Publicom Burson Athens: Νικήτρια στο spec της NEF-NEF Homeware

Την Publicom Burson Athens επέλεξε η εταιρεία NEF-NEF A.E., μετά από την επιτυχημένη συμμετοχή της σε διαδικασία spec, κερδίζοντας τον διαφημιστικό λογαριασμό του brand.
Συγκεκριμένα, η Publicom Burson Athens αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας και των τακτικών ενεργειών δημοσίων σχέσεων για το brand "NEF-NEF Homeware" που αποτελεί ηγέτη στην κατηγορία των λευκών ειδών και της οικιακής διακόσμησης στην Ελλάδα.
Η νέα συνεργασία ξεκινά δυναμικά µε το λανσάρισµα της νέας συλλογής της NEF-NEF Homeware Spring-Summer 2025, που βασίζεται στον στρατηγικό σχεδιασμό και στην υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης above-the-line επικοινωνίας, η οποία θα λανσαριστεί και επίσημα εντός Μαΐου και θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και τη διαχείριση Γραφείου Τύπου.
Στο spec για τις κατηγορίες advertising & public relations, συμμετείχαν επίσης οι εταιρείες Leoussis_a, V+O / Unlimited Creativity, The Kompany / A3, BBDO, VML και Magnet.