To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΣΕΕ: Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο της EASA

ΣΕΕ: Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο της EASA

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η διοργάνωση του συνεδρίου της EASA από το ΣΕΕ στις 19 & 20 Οκτωβρίου.

Το διεθνές συνέδριο της European Advertising Standards Alliance (EASA) εξελίχθηκε σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εκδήλωση που ενέπνευσε και προκάλεσε συζητήσεις για επίκαιρα και κρίσιμα θέματα της διαφήμισης και του marketing. Το ΣΕΕ για 2η φορά μέσα σε 6 χρόνια αναλαμβάνει τη διοργάνωση του συνεδρίου της EASΑ, η οποία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθώς φιλοξένησε 64 συνέδρους από όλη την Ευρώπη, καθιστώντας το μια πραγματικά σημαντική συνάντηση για το χώρο της διαφημιστικής βιομηχανίας.

Οι συμμετέχοντες εκπρόσωποι από 17 διαφορετικούς φορείς αυτορρύθμισης (SROs) και από κορυφαίες οργανώσεις όπως Google, World Federation of Advertisers (WFA), European Association of Communications Agencies (EACA), Advertising Association (AA), Advertising Information Group (AIG), Association of Television & Radio Sales Houses (EGTA), Magazine Media Association & Newspaper Publishers Association (EMMA & ENPA), European Publishers Council (EPC), Federation of European Data and Marketing (FEDMA), World Out of Home Organization (WOHO) και IAB Europe, έδωσαν το παρόν, καλύπτοντας όλο το φάσμα των stakeholders της αγοράς του marketing.

Από τα κορυφαία σημεία του συνεδρίου ήταν η παρουσίαση του προσκεκλημένου ομιλητή, κ. Αντώνη Κόχειλα, Global CEO της Ogilvy Advertising, ο οποίος παρουσίασε την ομιλία του με τίτλο «From Image to Impact». Η εξαιρετικά ενδιαφέρουσα προσέγγισή του αναφέρθηκε στο μέλλον και τη βιωσιμότητα των brands και της επικοινωνίας τους, με έμφαση στις νέες συνθήκες και ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών.

Ιδιαίτερης σημασίας ήταν και η συζήτηση για το θέμα των διαφημίσεων τροφίμων σε παιδιά, κατά την οποία τονίσθηκε από την εκπρόσωπο του WFA, Gabrielle Robitaille, η ανάγκη να αναληφθούν από την αγορά αποτελεσματικότερες πρωτοβουλίες στο επίπεδο της αυτοδέσμευσης, ενόψει των αυστηρότερων νομοθετικών παρεμβάσεων που σχεδιάζονται από την Ε.Ε.

Παράλληλα, αξίζει να υπογραμμιστεί η επίκαιρη και ενδιαφέρουσα συζήτηση για το Influencer Marketing, με τη συμμετοχή κορυφαίων επαγγελματιών στον τομέα, όπως η Marta Sanagustin από την Ε.Ε., η Catalina Goanta (Πανεπιστήμιο της Ουτρέχτης), η Celine Mouquet (Global Influence Director, Accor Group), ο Scott Guthrie (Director General, Influencer Marketing Trade Body, UK), καθώς και εκπρόσωποι από τους φορείς αυτορρύθμισης της Γαλλίας και της Ολλανδίας. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης τονίστηκε η ανάγκη προστασίας των καταναλωτών σε μια εποχή όπου η έλλειψη διαφάνειας σχετικά με τον εμπορικό χαρακτήρα των αναρτήσεων των influencers και οι παραπλανητικές δηλώσεις τους αποτελούν συχνό φαινόμενο. Την εμπειρία της μοιράστηκε και η influencer Πηνελόπη Αναστασοπούλου δηλώνοντας πως έχοντας ως προτεραιότητα να διατηρεί πάντοτε ειλικρινή σχέση με τους followers της, θεωρεί εξαιρετικά θετικό κάθε μέτρο που βάζει κανόνες διαφάνειας και εντιμότητας και στο influencer marketing.

«Τέλος, είναι σημαντικό να ευχαριστήσουμε θερμά τους χορηγούς του συνεδρίου, COSMOTE, NOVA, Coca Cola, viva.com, vodafone, ΓΙΩΤΗΣ και ΜΕΓΑ, που με την καθοριστική τους στήριξη κάναμε αυτή την εξαιρετική διοργάνωση πραγματικότητα» αναφέρει το ΣΕΕ.