Spec 1,1 εκατ. ευρώ από το Επιμελητήριο Πιερίας
Το Επιμελητήριο Πιερίας προκήρυξε διαγωνισμό για το έργο με τίτλο «Δράσεις προβολής και αύξησης της αναγνωρισιμότητας του φρέσκου μυδιού Πιερίας στην αγορά της Ελλάδας, Ιταλίας, Βελγίου και Γαλλίας».
Βασικός στόχος του προγράμματος, είναι η αύξηση της προβολής, της αναγνωρισιμότητας και της αύξησης της προστιθέμενης αξίας του «Ελληνικού φρέσκου μυδιού» στις 4 αγορές-στόχους και η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 1.109.955,00 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι:
1. Ο σχεδιασμός της συλλογικής ταυτότητας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας».
2. Η δημιουργία των κατάλληλων εργαλείων προβολής για την προβολή της υψηλής προστιθέμενης αξίας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας».
3. Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας», με την προβολή του στα ΜΜΕ, διαφημιστικές καταχωρήσεις στον έντυπο τύπο και μέσω της δημοσίευσης ειδικών αφιερωμάτων.
4. Η προβολή και η προώθηση του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας» στους εκπρόσωπους των αγορών- στόχων, προκειμένου να διαθέσουν το προϊόν.
5. Η προβολή και η αναζήτηση επαγγελματιών που θα προωθήσουν το «Φρέσκο μύδι Πιερίας», καθώς και η δικτύωση των επαγγελματιών του Νομού Πιερίας με επαγγελματίες του κλάδου. Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 12 μήνες και προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου και ώρα 23:59:00 μ.μ
Βασικός στόχος του προγράμματος, είναι η αύξηση της προβολής, της αναγνωρισιμότητας και της αύξησης της προστιθέμενης αξίας του «Ελληνικού φρέσκου μυδιού» στις 4 αγορές-στόχους και η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 1.109.955,00 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι:
- Η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας».
- Η αύξηση της ευαισθητοποιίησης των καταναλωτών και ειδικά του Ελληνικού κοινού για το «Φρέσκο μύδι Πιερίας».
- Η ενημέρωση των καταναλωτών και ειδικά του Ελληνικού κοινού για τη διατροφική αξία του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας».
- Η προβολή της ταυτότητας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας» στις 4 αγορές-στόχους.
- Η αύξηση της προστιθέμενης αξίας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας» στις 4 αγορές-στόχους.
- Η αύξηση της κατανάλωσης του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας» στις αγορές-στόχους και ειδικά η εγχώρια κατανάλωση.
- Η αύξηση των εξαγωγών του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας» στις 3 αγορές-στόχους.
1. Ο σχεδιασμός της συλλογικής ταυτότητας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας».
2. Η δημιουργία των κατάλληλων εργαλείων προβολής για την προβολή της υψηλής προστιθέμενης αξίας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας».
3. Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας», με την προβολή του στα ΜΜΕ, διαφημιστικές καταχωρήσεις στον έντυπο τύπο και μέσω της δημοσίευσης ειδικών αφιερωμάτων.
4. Η προβολή και η προώθηση του «Φρέσκου μυδιού Πιερίας» στους εκπρόσωπους των αγορών- στόχων, προκειμένου να διαθέσουν το προϊόν.
5. Η προβολή και η αναζήτηση επαγγελματιών που θα προωθήσουν το «Φρέσκο μύδι Πιερίας», καθώς και η δικτύωση των επαγγελματιών του Νομού Πιερίας με επαγγελματίες του κλάδου. Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται σε 12 μήνες και προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου και ώρα 23:59:00 μ.μ
