Spec 1,2 εκατ. ευρώ για προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας

To Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας προκήρυξε διαγωνισμό την κατάρτιση και εφαρμογή Σχέδιου Δράσεων για την προώθηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (INVEST IN CENTRAL MACEDONIA – GREECE) ως τόπου υποδοχής νέων επενδύσεων, με την συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη να ανέρχεται σε 1,2 εκατ. ευρω.
Ο Ανάδοχος θα αναλάβει να καταρτίσει Στρατηγική Επικοινωνίας (Strategic Communication), Πλάνο επικοινωνιακών Δράσεων ( Action Plan καθώς και προτάσεις για επικοινωνιακά μηνύματα (slogan, μηνύματα, δημιουργικά).
Θα πρέπει να μελετήσει βάσεις δεδομένων επιχειρήσεων σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αμερική συνδυαστικά με την προέλευση των ξένων επενδύσεων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας την τελευταία πενταετία και βα προτείνει τις στοχεύσεις σε χώρες που εν δυνάμει μπορούν να προσελκύσουν νέες ξένες επενδύσεις. ( desk research ).
Θα δημιουργήσει και υλοποιήσει τις ψηφιακές υποδομές (portal και app) καθώς και το περιεχόμενο που θα περιλαμβάνει τις πληροφορίες προς τους υποψήφιους επενδυτές.
Ακόμη καλείται να σχεδιάσει τη 360 καμπάνια προώθησης του «INVEST IN CENTRAL MACEDONIA – GREECE”s καθώς και τη δημιουργία περιεχομένου για τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης. Εχει την υποχρέωση να δημιουργήσει τις επίσημες σελίδες σε Facebook, Linkedin και Youtube, να προτείνει τους άξονες περιεχομένου για τη δημιουργία δημοσιεύσεων στα κανάλια αυτά και θα είναι υπεύθυνος για τη μηνιαία διαχείριση τους.
Θα πρέπει να παρουσιάσει προτάσεις έντυπου διαφημιστικού υλικού για την προώθηση του έργου «INVEST IN CENTRAL MACEDONIA – GREECE» και να αναλάβει την εκτύπωση και παραγωγή τους. Επίσης, θα προτείνει πλάνο δημοσιότητας σε αναλογικό ( Off line ) και ψηφιακό περιβάλλον ( digital καθώς και σε χώρες εξωτερικού.
Προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Δευτέρα 13 Ιανουαρίου.