Spec 1,35 εκατ. ευρώ από το ΤΕΕ
Διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου για το έργο: «Καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη και το Εθνικό Μητρώο Υποδομών» πραγματοποιεί το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας.
Το φυσικό αντικείμενο αφορά στην καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τον Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη και το Εθνικό Μητρώο Υποδομών, και περιλαμβάνει τις παρακάτω δράσεις:
— δράση 1: Προσδιορισμός της επικοινωνιακής στρατηγικής του έργου και υποστήριξη της αναθέτουσας αρχής κατά την εφαρμογή του σχεδίου δράσεων επικοινωνίας του έργου,
— δράση 2: Διοργάνωση ημερίδων και συνεδρίων,
— δράση 3: Δημιουργία και έκδοση ενημερωτικού υλικού (φυλλάδια, αφίσες κ.τ.λ.),
— δράση 4: Καταχώριση δημοσιεύσεων σε Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (Μ.Μ.Ε.),
— δράση 5: Ενέργειες προώθησης στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η εκτιμώμενη συνολική αξία της ανάθεσης είναι 1,35 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τρίτη 6 Ιουλίου και ώρα 15:00
