Spec 558.000 ευρώ από την Aττικό Μετρό
Αντικείμενο της σύμβασης είναι οι υπηρεσίες επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης της Αττικό Μετρό Α.Ε. και των έργων που εκτελούνται για την επέκταση της Γραμμής 3 (Τμήμα Αγία Μαρίνα - Δημοτικό Θέατρο).
Συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα αναλάβει την εκπόνηση αναλυτικού Επικοινωνιακού Σχεδίου Δράσεων, με τεκμηριωμένη την αποτελεσματικότητα των προτάσεων σε σχέση με τις ομάδες κοινού-στόχος (targets groups), βάσει του οποίου θα υλοποιηθεί η επικοινωνιακή στρατηγική σχετικά με την επέκταση του Μετρό της Αθήνας, Tμήμα Χαϊδάρι - Πειραιάς και συρμοί του Μετρό Αθήνας - Ολοκλήρωση και θέση σε λειτουργία - Φάση Β.
Το αντικείμενο θα περιλαμβάνει ενδεικτικά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη συμβουλευτική υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης (δράσεων δημοσιότητας και διαφημιστικής προβολής στα ΜΜΕ) για την επί-τευξη των στόχων της προκήρυξης.
Προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τρίτη 20 Απριλίου.
Συγκεκριμένα, ο ανάδοχος θα αναλάβει την εκπόνηση αναλυτικού Επικοινωνιακού Σχεδίου Δράσεων, με τεκμηριωμένη την αποτελεσματικότητα των προτάσεων σε σχέση με τις ομάδες κοινού-στόχος (targets groups), βάσει του οποίου θα υλοποιηθεί η επικοινωνιακή στρατηγική σχετικά με την επέκταση του Μετρό της Αθήνας, Tμήμα Χαϊδάρι - Πειραιάς και συρμοί του Μετρό Αθήνας - Ολοκλήρωση και θέση σε λειτουργία - Φάση Β.
Το αντικείμενο θα περιλαμβάνει ενδεικτικά το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη συμβουλευτική υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, προβολής και διαφήμισης (δράσεων δημοσιότητας και διαφημιστικής προβολής στα ΜΜΕ) για την επί-τευξη των στόχων της προκήρυξης.
Προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τρίτη 20 Απριλίου.