Spec για Call Center από το Eλληνικό Κτηματολόγιο
To Ελληνικό Κτηματολόγιο πραγματοποιεί διαγωνισμό για την Παροχή Υπηρεσιών λειτουργίας Κέντρου Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης πολιτών, το οποίο θα διαχειρίζεται τις τηλεφωνικές κλήσεις προς τον Φορέα, από Ανάδοχο εταιρεία, η οποία θα διαθέτει σύγχρονο τηλεπικοινωνιακό κέντρο, το απαραίτητο στελεχιακό δυναμικό με εμπειρία και κατάλληλη εκπαίδευση και την απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή, που θα διασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών.
Οι υπηρεσίες θα παρέχονται μέσω του ενιαίου Πολυκαναλικού Κέντρου Επικοινωνίας/ «COMMUNICATION HUB» του «Ελληνικό Κτηματολόγιο». Το «COMMUNICATION HUB» είναι σύστημα ενιαίας ψηφιακής διαχείρισης και επεξεργασίας των εισερχόμενων αιτημάτων, ανεξαρτήτως πύλης εισόδου (τηλέφωνο ή έγγραφο) και απαιτεί την ψηφιακή συνεργασία μεταξύ των κεντρικών υπηρεσιών του Φορέα με τον ανάδοχο λειτουργίας Κέντρου Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης πολιτών.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι 270.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου και ώρα 13:00.
