Στην Next Com η Eθνική Αρχή Διαφάνειας

Στην Next Com ανέθεσε η Eθνική Αρχή Διαφάνειας την σύμβαση με τίτλο «Σχεδιασμός, εξειδίκευση και υλοποίηση επικοινωνιακού πλάνου, ανάπτυξη επικοινωνιακού υλικού και δημιουργικού περιεχομένου». Η προσφορά της Next Com ανέρχεται στα 609.970 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και η διάρκεια της σύμβασης είναι 12 μήνες.
Αναλυτικότερα, η σύμβαση αφορά τα εξής:
- Σχεδιασμός, εξειδίκευση και υλοποίηση επικοινωνιακού πλάνου αξιοποιώντας τα αποτελέσματα σχετικών Ερευνών Κοινής Γνώμης, τα συμπεράσματα των οποίων θα αποστείλει η Αρχή στον Ανάδοχο, την υφιστάμενη Επικοινωνιακή Στρατηγική και τις επικοινωνιακές ανάγκες που έχουν αναδειχθεί. Βάσει αυτών θα διαμορφωθεί ένα αναλυτικό Σχέδιο Επικοινωνίας και θα γίνει προσαρμογή (βάσει των νέων δεδομένων που ενδεχομένως να έχουν προκύψει) της ήδη διαμορφωμένης Επικοινωνιακής Στρατηγικής.
- Παραγωγή επικοινωνιακού υλικού/ δημιουργικού περιεχομένου, καθώς επίσης σχεδιασμός και παραγωγή εκπαιδευτικού οπτικοακουστικού υλικού για την ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο του παρόντος θα αναπτυχθεί εξειδικευμένο, δημιουργικό περιεχόμενο, σύμφωνα με τις ανάγκες της Αρχής με βασικό κριτήριο το μέσο στο οποίο θα υλοποιηθεί η δράση προβολής (π.χ. εκδήλωση, τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο), καθώς και το κοινό – στόχος που αυτό απευθύνεται (π.χ. πολίτες, δημόσιοι υπάλληλοι, μαθητές/ τριες).
- Διοργάνωση εκδηλώσεων και υλοποίηση ενεργειών επικοινωνίας, ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την περαιτέρω προώθηση του πολυεπίπεδου έργου της Ε.Α.Δ., την αύξηση της συμμετοχής (δια ζώσης και εξ αποστάσεως), αλλά και την προσέγγιση μεγαλύτερης μερίδας της κοινωνίας, της νέας γενιάς, των παραγωγικών δυνάμεων, καθώς και των εκπροσώπων της κοινωνίας των πολιτών, με στόχο την καλλιέργεια συναντίληψης και την ανάπτυξη συνεργειών.
- Προμήθεια προωθητικού υλικού. Για την αποτελεσματικότερη προβολή της Αρχής και των μηνυμάτων της στο σύνολο της κοινωνίας, αλλά και για την κάλυψη σχετικών αναγκών κατά τη διοργάνωση των μελλοντικών εκδηλώσεών της κρίνεται επίσης αναγκαία η προμήθεια προωθητικού υλικού, το οποίο θα αξιοποιηθεί σε πλήθος επικοινωνιακών δράσεων, επιτυγχάνοντας έτσι σημαντικό πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα στον άξονα της αναγνωρισιμότητας και της ευαισθητοποίησης