To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Addictad το brand TABASCO του Ομίλου Εταιρειών Κώστας Α. Παπαέλληνας

Στην Addictad το brand TABASCO του Ομίλου Εταιρειών Κώστας Α. Παπαέλληνας

Διευρύνοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνεργασία της με τον Όμιλο Εταιρειών Κώστας Α. Παπαέλληνας, η διαφημιστική εταιρεία Addictad πρόσθεσε μια spicy νότα στο ρόστερ των brands που διαχειρίζεται, αναλαμβάνοντας την επικοινωνία της αγαπημένης κόκκινης sauce που απογειώνει τη γεύση σε κάθε μας πιάτο: του TABASCO®!

Στο πλαίσιο της ανάθεσης, η Addictad έχει αναλάβει πλήρως την επικοινωνία προς τον καταναλωτή, αλλά και τον επαγγελματία, με ενέργειες και περιεχόμενο σε όλα τα ψηφιακά κανάλια, καθώς και με δημιουργικές ιδέες προβολής και προώθησης στα σημεία πώλησης. Μία από αυτές, που έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις, είναι το εντυπωσιακό TABASCO® Van, που από τον περασμένο Σεπτέμβριο ‘ταξιδεύει’ κοντά στον καταναλωτή και μοιράζεται μαζί του την εμπειρία TABASCO®, μέσα από special γεύσεις, κεράσματα και ξεχωριστά promotional events.

Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι η υλοποίηση της καμπάνιας και σε επίπεδο influencer marketing. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του brand έχουν συνδυαστεί με προσωπικότητες με ισχυρή απήχηση στα κοινά όπου απευθύνεται το TABASCO®, όπως ο Φίλιππος Ιωάννου (fipsterr) και οι food bloggers Μαριάννα Γκιτσάκη (Σουρτούκω) και Ηλίας Φουντούλης.

Μέσα από μια… hot καμπάνια, που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον μας όλο το 2024, η Addictad αναλαμβάνει να κάνει τη γνωριμία του TABASCO® σε ακόμη πιο νεανικά κοινά, μιλώντας απευθείας στη γλώσσα της Gen Now.

Με σύνθημα ‘Light Things Up’, έχει δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο μοτίβο επικοινωνίας, το οποίο εκπαιδεύει το κοινό σε αυτό ακριβώς που κάνει το TABASCO®: μας μαθαίνει ότι είναι πολύ απλό να κάνουμε ξεχωριστή κάθε μας στιγμή. Αρκούν λίγες μόνο σταγόνες έμπνευσης, καλής διάθεσης και ξεγνοιασιάς, για να αποκτήσει η ζωή μας την πιο δυνατή γεύση!