Στην BBH ανέθεσε η Heinz
Στην BBH ανέθεσε η HeinzΗ Heinz ανέθεσε στην Bartle Bogle Hegarty το διαφημιστικό λογαριασμό της στην Ευρώπη.
Συγκεκριμένα, η BBH θα αναλάβει το brand Heinz στην Μεγάλη Βρετανία και το σήμα Heinz Sauces (που περιλαμβάνει και την Heinz Ketchup) σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Βασικό της καθήκον θα είναι η παρουσίαση multi-media εκστρατειών που θα τρέξουν σε όλη την «γηραιά ήπειρο»
Η εταιρεία που ανήκει στο Publicis Groupe αναδείχθηκε νικήτρια σε σχετικό spec στο οποίο συμμετείχαν, επίσης, οι CHI & Partners και M&C Saatchi ενώ δεν έλαβε μέρος η Abbott Mead Vickers BBDO, η οποία χειριζόταν μέχρι πρότινος τον λογαριασμό.
Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία δεν συμμετείχε καθώς δεν συμφωνούσε με τους όρους του spec (πληρωμή σε 97 ημέρες και αποσύνδεση production & creative agency) ενώ, επίσης, το Omnicom Group δεν επέτρεψε σε κανένα άλλο διαφημιστικό του δίκτυο να λάβει μέρος στην διαδικασία.
Ακόμη, θα πρέπει να σημειωθεί πως οι CHI & Partners και M&C Saatchi εντάχθηκαν στο spec σαν αντικαταστάτριες των Leo Burnett και J Walter Thompson, οι οποίες αποχώρησαν όταν πέρα από τους προαναφερθέντες στην διαδικασία μπήκε και το ενδεχόμενο e-δημοπρασίας.