To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Choose η προβολή της Αθήνας για 1,5 εκατ. ευρώ

Στην Choose η προβολή της Αθήνας για 1,5 εκατ. ευρώ

Κατακυρώθηκε επίσημα στην Choose to spec με budget της τάξεως του 1,5 εκατ. ευρώ (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ) για την «υλοποίηση καμπάνιας γενικής τουριστικής προβολής για την προώθηση της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη» που «έτρεξε» η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών - Αναπτυξιακή Α.Ε. ΟΤΑ (ΕΑΤΑ Α.Ε.).

Αντικείμενο της σύμβασης είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενεργειών προώθησης της ταυτότητας της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη, οι οποίες θα διενεργούνται συμπληρωματικά σε υφιστάμενες στρατηγικής σημασίας δράσεις (εκθέσεις, συνέδρια εκδηλώσεις κ.λπ.), που υλοποιούνται από τρίτους στην πόλη της Αθήνας.
Αναλυτικά περιλαμβάνει τα εξής:
Δράση 1: Παροχή υπηρεσιών στρατηγικής επικοινωνίας και σχεδιασμού της καμπάνιας, για την προώθηση της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη, η οποία θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
— Π1: Σχεδιασμός στρατηγικής επικοινωνίας της καμπάνιας και αναλυτικό πρόγραμμα δημοσιότητας. Περιλαμβάνει το επικοινωνιακό πλάνο της καμπάνιας, την ταυτότητά της, τους στόχους και τα εργαλεία, για την προώθηση της Αθήνας ως αυθεντικό και ζωντανό προορισμό. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αξιοποίηση φυσικών ενεργειών προώθησης, όπως εκδηλώσεις και ενέργειες επικοινωνίας προς το ευρύ κοινό. Θα προσδιοριστούν τουλάχιστον οι επικοινωνιακοί στόχοι, βάσει του οράματος της Ε.Α.Τ.Α., ήτοι η Αθήνα να αναδειχθεί ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη, τα μηνύματα που θα προωθηθούν, τα στοχοθετούμενα κοινά, τα κανάλια και τα μέσα επικοινωνίας που θα αξιοποιηθούν, καθώς και ο συσχετισμός των αποδεκτών και του στόχου επικοινωνίας και των αποδεκτών και του μέσου επικοινωνίας,
— Π2: Σχεδιασμός διαφημιστικών υλικών και εφαρμογών ταυτότητας της καμπάνιας, για τα έντυπα και ψηφιακά μέσα επικοινωνίας. Περιλαμβάνει τουλάχιστον τον σχεδιασμό του απαραίτητου δημιουργικού (design & development), για τα έντυπα και ψηφιακά μέσα, σύμφωνα με την στρατηγική επικοινωνίας, τη δημιουργία πρωτότυπου υλικού προβολής και την παραγωγή video και radio spots. Επίσης, συμπεριλαμβάνεται η σύνταξη των απαραίτητων κειμένων προβολής και των αντίστοιχων σύντομων κειμένων, για τα ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα,
— Π3: Παραγωγή περιεχομένου επικοινωνίας για διαφημιστικά μηνύματα, για ηλεκτρονικά μέσα επικοινωνίας. Περιλαμβάνει τη φωτογράφιση, καθώς και την παραγωγή των video και radio spots, και την παραγωγή αφισών για indoor και outdoor ενέργειες προβολής,
— Π4: Υλοποίηση καμπάνιας οnline και offline σε εθνικά και διεθνή Μ.Μ.Ε., και το διαδίκτυο. Περιλαμβάνει τη διαφημιστική προβολή με έντυπες και ψηφιακές καταχωρήσεις σε εθνικά και διεθνή Μ.Μ.Ε., καθώς και τη διαφημιστική προβολή με ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά μηνύματα σε εθνικά και διεθνή Μ.Μ.Ε..

Δράση 2: Διενέργεια φυσικών και ψηφιακών προωθητικών ενεργειών (online / offline activations), που αναδεικνύουν την ταυτότητα της Αθήνας ως μια ζωντανή και αυθεντική πόλη, η οποία θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
— Π5: Υλοποίηση (online/offline) ενεργειών προς ειδικό κοινό• παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού, οργάνωσης και υλοποίησης εκδηλώσεων). Σύμφωνα με τη στρατηγική επικοινωνίας και τους στόχους της αναθέτουσας αρχής, η καμπάνια θα περιλαμβάνει φυσικές (offline) και ψηφιακές (online) ενέργειες προώθησης. Ο ανάδοχος αναμένεται να προτείνει τις κατάλληλες φυσικές και ψηφιακές προωθητικές ενέργειες, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της αναθέτουσας αρχής,
— Π6: Ψηφιακή προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο. Περιλαμβάνει τη χρήση σύγχρονων προωθητικών ψηφιακών εργαλείων, για την προβολή της πόλης τόσο σε ΕΛΛΑΔΑ όσο και σε αγορές• στόχος του εξωτερικού,
— Π7: Σχεδιασμός ενημερωτικής ιστοσελίδας (microsite) και επικαιροποίηση ήδη υπάρχουσας ιστοσελίδας με περιεχόμενο. Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό ενημερωτικής ιστοσελίδας, για τις ανάγκες των επιμέρους δράσεων της καμπάνιας και την επικαιροποίηση τής υπάρχουσας ιστοσελίδας προώθησης τής Αθήνας με περιεχόμενο, καθ' όλη τη διάρκεια τού έργου.

Η συνολική διάρκεια της υλοποίησης της σύμβασης ορίζεται σε δεκαοκτώ (18) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.