Στην Publicis τα media της FrieslandCampina
Με νικήτρια την Publicis ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Business Today, το διεθνές spec που «έτρεξε» η FrieslandCampina για την ανάθεση του λογαριασμού της media planning & buying.
Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η ανάθεση αφορά και την ελληνική αγορά, όπου η Publicis μετά από πολύμηνη διαγωνιστική διαδικασία ανέλαβε και στην χώρα μας το media planning & buying τόσο για την above-the-line επικοινωνία όσο και για το κομμάτι του digital.
Η FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ, μέλος της συνεταιριστικής εταιρείας FrieslandCampina, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων στον κόσμο, έχει μια μακροχρόνια και επιτυχή πορεία στην ελληνική αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων. Σήμερα διαθέτει στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, που περιλαμβάνει βρεφικά και νηπιακά γάλατα, βρεφικές κρέμες, γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος, βούτυρα και τυριά, με τις ονομασίες ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER, FINA και PARRANO, καθώς και προϊόντα επαγγελματικής χρήσης με τις ονομασίες DEBIC, FRICO, NOYNOY BARISTA’S GOLD και TOP PRO.
