Στην τελική ευθεία για την OMG Hellas

Οι πρώτες κινήσεις του mega deal
μεταξύ IPG και Omnicom αρχίζουν
να αποτυπώνονται και στην ελληνική
αγορά. Σύμφωνα με αποκλειστικές
πληροφορίες που παρουσιάζει η
στήλη paramedia στο τεύχος του
περιοδικού adbusiness που κυκλοφορεί σήμερα, Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου, το εναρκτήριο βήμα
της ενοποίησης
στην Ελλάδα θα
αφορά το χώρο των media
agencies, όπου
ετοιμάζεται η
σύσταση μιας νέας εταιρικής οντότητας με την επωνυμία OMG Hellas
(Omnicom Media Group Hellas).
Η νέα holding εταιρεία αναμένεται να δημιουργηθεί μέσα στον επόμενο μήνα και σε αυτήν θα εισφερθούν όλες οι υφιστάμενες media εταιρείες του ομίλου Omnicom που δραστηριοποιούνται στη χώρα, δηλαδή οι Tempo OMD, PHD, BGM OMD και Hearts & Science. Πηγές με γνώση των διεργασιών αναφέρουν ότι η ηγεσία της OMG Hellas θα ανατεθεί σε ήδη καταξιωμένα υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου στην Ελλάδα.
Το εγχείρημα εντάσσεται στη στρατηγική προσαρμογής και ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο κολοσσών, ενόψει της δημιουργίας ενός κοινού επιχειρησιακού σχήματος παγκόσμιας εμβέλειας. Οι εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού σε διεθνές επίπεδο προχωρούν σταδιακά, ενώ στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις για τη «νέα εποχή» πριν από το τέλος του 2025. Το πώς θα διαμορφωθεί ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά media και διαφήμισης υπό τη σκιά του υπερ-ομίλου, μένει να φανεί. Προς το παρόν, η επικείμενη δημιουργία της OMG Hellas φαίνεται πως αποτελεί το πρώτο ηχηρό σήμα για τις αλλαγές που έρχονται.
Η νέα holding εταιρεία αναμένεται να δημιουργηθεί μέσα στον επόμενο μήνα και σε αυτήν θα εισφερθούν όλες οι υφιστάμενες media εταιρείες του ομίλου Omnicom που δραστηριοποιούνται στη χώρα, δηλαδή οι Tempo OMD, PHD, BGM OMD και Hearts & Science. Πηγές με γνώση των διεργασιών αναφέρουν ότι η ηγεσία της OMG Hellas θα ανατεθεί σε ήδη καταξιωμένα υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου στην Ελλάδα.
Το εγχείρημα εντάσσεται στη στρατηγική προσαρμογής και ενοποίησης των δραστηριοτήτων των δύο κολοσσών, ενόψει της δημιουργίας ενός κοινού επιχειρησιακού σχήματος παγκόσμιας εμβέλειας. Οι εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού σε διεθνές επίπεδο προχωρούν σταδιακά, ενώ στην Ελλάδα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις για τη «νέα εποχή» πριν από το τέλος του 2025. Το πώς θα διαμορφωθεί ο ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά media και διαφήμισης υπό τη σκιά του υπερ-ομίλου, μένει να φανεί. Προς το παρόν, η επικείμενη δημιουργία της OMG Hellas φαίνεται πως αποτελεί το πρώτο ηχηρό σήμα για τις αλλαγές που έρχονται.