To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Super Bowl: Απόλυτοι πρωταγωνιστές οι... διαφημίσεις

Super Bowl: Απόλυτοι πρωταγωνιστές οι... διαφημίσεις

Γράφει ο Σπύρος Τζάνης

Αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν γνωρίζει τους Cincinnati Bengals και τους Los Angeles Rams, όμως ξέρει πολύ καλά ότι στον μεγάλο τελικό του Super Bowl στις 13/2, όπου οι δύο ομάδες θα δώσουν το παρών, θα παρακολουθήσει μερικές από τις κορυφαίες διαφημίσεις της σεζόν.

Η πλειοψηφία των τηλεθεατών χαρακτηρίζει τον «Μεγάλο Αγώνα» ίσως και βαρετό, όμως συνεχίζει να τον παρακολουθεί, είτε ενδιαφέρεται για το αθλητικό κομμάτι είτε όχι. Το επίκεντρο είναι οι διαφημίσεις που μετατρέπουν την αναμέτρηση σε ένα διασκεδαστικό και αξέχαστο γεγονός κάθε χρονιά.

Οι διαφημιζόμενοι αποτελούνται από εταιρείες αναψυκτικών μέχρι αυτοκινητοβιομηχανίες και πληρώνουν εξωπραγματικά ποσά για να «στριμωχτούν» στα τηλεοπτικά διαλείμματα. Το συγκεκριμένο γεγονός και η τεράστια ζήτηση από πάρα πολλά και διαφορετικά brands έχει εκτοξεύσει το κόστος προβολής σε ύψη που προκαλούν «ζάλη». Ο κάτοχος των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του φετινού τελικού στις ΗΠΑ είναι το δίκτυο NBC, που μπορεί επίσημα να μην έχει ανακοινώσει το κόστος διαφημιστικής προβολής, όμως φέρεται να ανέρχεται στα 6,5 εκατ. δολάρια ανά 30 δευτερόλεπτα, σχεδόν 1 εκατ. δολάρια ακριβότερο σε σχέση με το 2021.

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος αρκετά μεγάλα ονόματα της show biz, όπως ηθοποιοί και τραγουδιστές θα εμφανιστούν σε διαφημιστικά σποτ με τα ονόματα των Idris Elba, Seth Rogan, Megan Thee Stallion, Mila Kunis, Kevin Hart, Arnold Schwarzenegger και Demi Moore να είναι μόνο μερικά από αυτά.

Σημαντική πληροφορία ότι αρκετές εταιρίες προτίμησαν να μην κυκλοφορήσουν ούτε το teaser της διαφήμισής τους και να κρατήσουν κρυφό το σποτ τους μέχρι την ημέρα του «Μεγάλου Αγώνα».

Δείτε παρακάτω όλα τα διαφημιστικά που έχουν κυκλοφορήσει:

Hellman's Mayo

Στο πρώτο διαφημιστικό εμφανίζεται ο αθλητής Jared Mayo, που βοηθά στην «αντιμετώπιση» της σπατάλης φαγητού προτείνοντας πιάτα που μπορεί να φτιάξει ο καθένας σπίτι του με τα υπολείμματά τους και με λίγη μαγιονέζα. Ο Πιτ Ντέιβιντσον είναι επίσης παρών και παραδέχεται ότι είναι «πολύ χτυπητός» όπως η αγαπημένη μαγιονέζα όλων.


Amazon

Η Scarlett Johansson και ο Colin Jost φαντάζονται πως θα ήταν ο γάμος τους αν το έξυπνο ηχείο της Amazon, η Alexa μπορούσε να διαβάσει το μυαλό τους αντί να προβλέπει γενικά τις ανάγκες τους, όπως κάνει αυτή τη στιγμή. Σίγουρα δεν θα ήταν καλό. Λίγη ιδιωτικότητα προσφέρει υγεία σε κάθε γάμο.


FlaminHot Cheetos and Doritos

Η διαφήμιση ξεκινά με την Megan Thee Stallion να απολαμβάνει τα FlaminHot Cheetos and Doritos μαζί με τον τραγουδιστή Charlie Puth και την εταιρία να κρατά το μεγαλύτερο κομμάτι του σποτ για την ημέρα του αγώνα.



Frito-Lay’s

Ο Seth Rogan και ο Paul Rudd κοροϊδεύουν τον εαυτό τους και παρουσιάζουν μόνο λίγες εικόνες από τα γυρίσματα, με την εταιρία να προτιμά την προβολή ολόκληρου του διαφημιστικού στον «Μεγάλο Αγώνα».



AT&T

Εάν έχετε ποτέ νιώσει άβολα επειδή βρεθήκατε στο ίδιο δωμάτιο με τον πρώην του συντρόφου σας, τότε αυτό είναι για εσάς. Η Mila Kunis και η Demi Moore αναγνωρίζουν την κοινή τους ρομαντική ιστορία που τις συνδέει μέσω του ηθοποιού Ashton Kutcher στο διαφημιστικό για τη νέα ταχύτητα ινών της AT&T.


Booking.com

Ο Βρετανός ηθοποιός και φημολογούμενος υποψήφιος για τον Τζέιμς Μποντ, Idris Elba, ζητά τη βοήθεια θρύλων της διαφήμισης για την πρώτη του "παράσταση" στο Super Bowl.


Sam’s Club

Με πρωταγωνιστή τον κωμικό Kevin Hart, το σποτ προωθεί το πρόγραμμα Scan & Go, που σας επιτρέπει να παραλείψετε μία μεγάλη ουρά αναμονής στα ταμεία, σε στυλ VIP.


Pepsi Co

To πρώτο πράγμα που χρειαζόσαστε για να παρακολουθήσετε έναν αγώνα δεν είναι άλλο από το εντυπωσιακό πακέτο που δημιουργούν η Pepsi και η Frito-Lay’s κατά τη διάρκεια μίας ημερήσιας εκδρομής.


Rakuten

Μία παραλλαγή του γνωστού σε όλους μας «Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου» με την Hannah Waddingham αναμένεται να είναι το πρώτο σποτ της Rakuten στην ιστορία του Super Bowl.



Planet Fitness

To διαφημιστικό 30” με τίτλο «Τι έχει εισβάλει στην Lindsey Lohan;» επιμελήθηκε η AOR Publicis New York, με την Lindsey Lohan να πρωταγωνιστεί και να «λάμπει» χάρη στην καθημερινή γυμναστική. Εκτός των άλλων εμφανίζονται ο πρώην σταρ του NBA Dennis Rodman και οι ηθοποιοί William Shatner και Danny Trejo.


BMW

Η πασίγνωστη γερμανική εταιρία αυτοκινήτων επιστρέφει μετά από διάλειμμα επτά ετών και τον Arnold Schwarzenegger στον ρόλο του Θεού Δία να αγοράζει έναν καφέ.


Turbo Tax

Το Intuit TurboTax αναζητά το κατάλληλο ταίρι για όλους ενόψει του Super Bowl με ένα ιδιαίτερο διαφημιστικό που θα προβληθεί κατά τη διάρκεια του «Μεγάλου Αγώνα». Η εταιρία κυκλοφόρησε ένα κλιπ 15 δευτερολέπτων σαν «πρόγευση» της κανονικής διαφήμισης, με τον ηθοποιό Jason Sudeikis να κάνει την εμφάνισή του.


Rocket Mortage

H Rocket Mortage επιστρέφει στο Super Bowl μετά από το 2018 με ένα σποτάκι με την Anna Kendrick και την Barbie, με αφορμή την συμπλήρωση 60 ετών για το ονειρικό σπίτι της πασίγνωστης κούκλας.


FTX.com

Μία ευφυέστατη διαφήμιση που θα τραβήξει τα βλέμματα παρουσίασε η FTX με τον Τομ Μπρέιντι να είναι το κεντρικό πρόσωπο. Ο γνωστός αθλητής αναφέρει ότι θέλει ανταλλαγή και όλοι θεωρούν ότι είναι έτοιμος να αλλάξει ομάδα, όμως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα.



Kia

Στην 13η εμφάνισή της σε τελικό Super Bowl η αυτοκινητοβιομηχανία θα προωθήσει το ηλεκτρικό Kia EV6 crossover SUV i. Ένα ρομποτικό σκυλί παρακολουθεί έναν άνδρα να φορτίζει το όχημά του, το οποίο ερωτεύεται και τότε ξεκινά ένα κυνηγητό με αίσιο τέλος.



Carvana

H εταιρία διαδικτυακής αγοράς αυτοκινήτου παρουσιάζει ένα σποτ με πρωταγωνίστρια μία μητέρα που σχολιάζει τα πάντα, από την επταήμερη πολιτική επιστροφής της Carvana μέχρι την εξυπηρέτηση πελατών της.



Avocados from Mexico

Πρωταγωνιστικό ρόλο στο διαφημιστικό παίζει ο κωμικός Andy Richter, που προσπαθεί να αποκτήσει αυτοπεποίθηση ενόψει του ρόλου του Καίσαρα που θα υποδυθεί, βγάζοντας λόγο μπροστά στον καθρέφτη.


Vrbo

Η αμερικανική ιστοσελίδα για ενοικίαση διακοπών χρησιμοποιεί το τραγούδι «Somewhere I Belong» από το Muppets και παρουσιάζει ξέγνοιαστες οικογενειακές στιγμές, με παιδιά, γονείς, ξαδέρφια, ζευγάρια αλλά και φίλους που απολαμβάνουν χρόνο μαζί.



Squarespace

H εταιρεία κατασκευής και φιλοξενίας ιστοσελίδων παρουσιάζει τεχνολογικές σκηνές από το μέλλον, ενώ στηρίζει το μότο «Τα πάντα για να πουλήσετε το μέλλον».


Nissan

Η διαφήμιση διάρκειας 60" με τίτλο «Thrill Driver» είναι μέρος μιας ολιστικής καμπάνιας στις ΗΠΑ,  που περιλαμβάνει το ολοκαίνουργιο Nissan Z και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Ariya. Στο σποτ πρωταγωνιστεί ο βραβευμένος με Emmy ηθοποιός, Eugene Levy, ενώ συμμετέχει ως gueststar και η Πρέσβειρα της Nissan, Brie Larson. Στη διαφήμιση συμμετέχουν επίσης οι ηθοποιοί Danai Gurira, Dave Bautista και Catherine O'Hara.


Uber eats

Ιδιαίτερα δυναμικά έρχεται η Uber eats στον φετινό τελικό, καθώς παρουσιάζει τρία διαφορετικά σποτάκια με πρωταγωνιστές Gwyneth Paltrow, Jennifer Coolidge and Trevor Noah, με τον καθένα από αυτούς να βρίσκει την ευκαιρία για να «δαγκώσει» τις προσφορές από το παντοπωλείο της εταιρίας.



Michelob Ultra

Σε ένα κέντρο μπόουλινγκ εμφανίζονται ο σταρ του NFL Peyton Manning και ο ηθοποιός Steve Buscemi με ένα ακόμη πρόσωπο έκπληξη να παραμένει κρυφό μέχρι στιγμής.


Anheuser-Busch

Η εταιρεία ζυθοποιίας μετά από 37 συνεχόμενα έτη στο Super Bowl αποφάσισε πέρσι να μην παρουσιάσει διαφήμιση, όμως φέτος αναμένεται να επιστρέψει δριμύτερη. Συγκεκριμένα έχει αποκτήσει 4 λεπτά τηλεοπτικού χρόνου που θα μοιραστεί σε έξι προϊόντα της, Budweiser, Michelob Ultra, Bud Light Next, Cutwater Spirits, Michelob Ultra Organic Seltzer and Bud Light Seltzer Hard Soda. Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει κάποιο διαφημιστικό πέρα από μικρά teaser.


Irish Spring

Η αμερικανική μάρκα αποσμητικού σαπουνιού παρουσίασε το διαφημιστικό της με έναν άνδρα να βρίσκεται ξαφνικά σε έναν επίγειο παράδεισο και να αναρωτιέται «που βρίσκομαι;». Κανείς δεν γνωρίζει τι θα συμβεί στον άνδρα, όμως τελικά γίνεται ένα με όλους τους υπόλοιπους λόγο του αποσμητικού.



Vroom

Το διαφημιστικό της χρησιμοποιεί την επική χορογραφία και την αφηγηματική σύνθεση μιας παραγωγής του Brodway για να επικοινωνήσει με τα σκαμπανεβάσματα της πώλησης ενός αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα εμφανίζεται μία ομάδα χορευτών που τριγυρνά στην πόλη, ενώ η πρωταγωνίστρια καταφέρνει τελικά να πουλήσει το όχημα της με απλές κινήσεις.


Wallbox

Η εταιρία διαχείρισης ενέργειας ηλεκτρικών οχημάτων έκανε το μεγάλο «μπαμ» την φετινή χρονιά και δεν θα άφηνε την ευκαιρία του Super Bowl να πάει χαμένη. Το ατύχημα που είχε ο Seth μοιάζει να του έχει κοστίσει την «σχέση» του με τον ηλεκτρισμό, όμως η Wallbox έχει την λύση.


Intuit QuickBooks 

Η εταιρία λογισμικού θα παρουσιάσει μία διαφήμιση βασισμένη στην καμπάνια «Early Start», που έχει ως στόχο να ρίξει «φως» στα άγνωστα στο ευρύ κοινό εργαλεία QuickBooks για νέες μικρές επιχειρήσεις.


Toyota

Με ένα μουσικοχορευτικό σποτ η εταιρία αυτοκινήτων θα προσπαθήσει να πείσει το κοινό για τις τέλειες αναλογίες των οχημάτων της, ακόμη και για πέντε άτομα.


Planters

Δύο σταρ, οι Ken Jeong και Joel McHale αναρωτούνται πως θα είναι να τρως ανάμεικτους ξηρούς καρπούς και η Mr.Peanut έχει την απάντηση.


Oikos

Με άρωμα από Ελλάδα, η εταιρία παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού έρχεται στον τελικό του Super Bowl για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με τον Deion Sanders και τον Shedeur του σε ρόλο πρωταγωνιστή.



BIC

Με δύο πολύ δυνατά ονόματα αναμένεται να παρουσιαστεί η διαφήμιση της εταιρίας αναπτήρων, με τους Snoop Dogg και Martha Stewart να βάζουν «φωτιά» στο σποτ.


Expedia

Είναι αρκετά δύσκολο να προωθήσεις μία ταξιδιωτική ιστοσελίδα εν μέσω πανδημίας, όμως η εταιρία το δοκιμάζει στην καλύτερη δυνατή στιγμή, στο Super Bowl. Πρωταγωνιστής είναι ο Ewan McGregor, που μιλά για την σημασία των ταξιδιών, αλλά και για τις εμπειρίες που αποκτάς.



Samuel Adams

Η εταιρία ζυθοποιίας σε συνεργασία με την Boston Dynamics για να δημιουργήσουν ένα εξαιρετικό σποτ με ρομπότ και ανθρώπους να πίνουν μπύρες και να χορεύουν.

TAGS: NBC, Super Bowl