To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Super Bowl: Οι διαφημίσεις που τράβηξαν τα βλέμματα

Super Bowl: Οι διαφημίσεις που τράβηξαν τα βλέμματα

Γράφει ο Σπύρος Τζάνης

Την Κυριακή 13/2 τα πάντα «πάγωσαν» στις ΗΠΑ και όλα κινήθηκαν γύρω από τον 56ο τελικό του NFL που διεξήχθη στην Καλιφόρνια, με τους Los Angeles Rams να κερδίζουν του Cincinnati Bengals με 23-20, για το δεύτερο τρόπαιό τους.

Σχεδόν 70.000 θεατές έδωσαν το παρών στο ”SoFi Stadium” και χρειάστηκε να πληρώσουν πολλά για να παρακολουθήσουν από κοντά το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της σεζόν. Ακόμη και 40.000 δολάρια, την ώρα που οι 24 υπερπολυτελείς σουίτες κόστισαν 1 εκατ. δολάρια σε όσους τις επέλεξαν.

Το αγωνιστικό κομμάτι για αρκετούς μπορεί να περνά σε δεύτερη μοίρα, καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν οι διαφημίσεις, το φαντασμαγορικό σόου κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου, αλλά και τα… chicken wings, που φέρεται να καταναλώθηκαν πάνω από 1,42 δισ. Οι αριθμοί γύρω από το Super Bowl «ζαλίζουν» και πιο συγκεκριμένα τα ποσά που έδωσαν οι εταιρίες για να αποκτήσουν 30” διαφημιστικού χρόνου ανήλθε στα 6.5 με 7 εκατ. δολάρια.

Φέτος αρκετές εταιρείες κρυπτονομισμάτων διαφημίστηκαν στο ημίχρονο του τελικού, όπως οι Coinbase Global, FTX, eToro and Crypto.com, οι οποίες επιστράτευσαν γνωστούς σελέμπριτι για να προβάλλουν τις λειτουργίες τους στο ευρύτερο κοινό. Ακόμη ξεχώρισαν τα τρέιλερ ταινιών και σειρών που το κοινό αναμένει με μεγάλη ανυπομονησία.

Ταινίες όπως το το «Doctor Strange in the Multiverse of Madness» και το «Jurassic World: Dominion» μας χάρισαν το τρέιλερ τους, ενώ είδαμε και το σποτ της πολυαναμενόμενης σειράς «The Lord of the Rings: The Rings of Power» κατά τη διάρκεια του Super Bowl.

Δείτε τα διαφημιστικά που ξεχώρισαν:

BMW

Ίσως το κορυφαίο διαφημιστικό βάση ονομάτων να ανήκει στην γερμανική μάρκα αυτοκινήτων πολυτελείας, με τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ και την Σάλμα Χάγιεκ να υποδύονται με τεράστια επιτυχία τον Δία και την Ήρα.



«The Lord of the Rings: The Rings of Power»

Ολόκληρος ο πλανήτης περίμενε να δει τι ετοιμάζει το Amazon Prime Video για τη νέα σειρά του κόσμου του «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών» και το τρέιλερ μας έδωσε μία πρώτη γεύση.


Toyota

H ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έστειλε ένα συγκινητικό μήνυμα μέσα από το διαφημιστικό της, με πρωταγωνιστές τα αδέρφια ΜακΚίβερ από τον Καναδά, που έχουν κατακτήσει συνολικά 10 μετάλλια σε Παραολυμπιακούς Αγώνες.


Crypto.com

Εκ των κορυφαίων διαφημίσεων στον τελικό του Super Bowl ήταν αυτή της Crypto.com με πρωταγωνιστή τον σούπερ σταρ μπασκετμπολίστα του ΝΒΑ, Λεμπρόν Τζέιμς και τον 19χρονο εαυτό του.

Ο Λεμπρόν συνομιλεί με τον 19χρονο εαυτό του, ο οποίος τον ρωτάει «είναι μεγάλη η πίεση; Είμαι έτοιμος;» με τον σημερινό Τζέιμς να απαντάει: «Δεν μπορώ να σου τα πω όλα. Αλλά αν θες να γράψεις ιστορία, πρέπει να παίρνεις εσύ τις αποφάσεις».


Verizon

Ο Jim Carrey επέστρεψε στον ρόλο που υποδύθηκε στην ταινία του 1996 “The Cable Guy” για λογαριασμό της εταιρείας τηλεπικοινωνιών, Verizon. Ο ηθοποιός επισκέπτεται το σπίτι μίας νεαρής κοπέλας και προχωρά σε διορθωτικές κινήσεις για να αποκτήσει το τέλειο 5G.


Netflix movie preview

Δεν θα μπορούσε να λείπει το Netflix από ένα τόσο μεγάλο event και να αφήσει την ευκαιρία για διαφήμιση να πάει χαμένη, ενώ το τελευταίο διάστημα ο ανταγωνισμός «χτυπάει κόκκινο». Το preview για όλες τις ταινίες που θα δούμε μέσα στο 2022 είναι ένα all-star roster ανθρώπων, σκηνοθετών και ταινιών.

Meta

Το Meta με ένα συναισθηματικό σποτ διαφήμισε το rebranding του, με δύο φίλους, οι οποίοι είχαν χαθεί και συναντήθηκαν ξανά με τη βοήθεια των Quest 2 και Horizon Worlds.



Gillette

Μία από τις μεγαλύτερες επιστροφές πραγματοποιήθηκε στο Super Bowl, μετά από 16 χρόνια, με την Gillette να παρουσιάζει το νέο της ξυραφάκι, GiletterLabs.


Doctor Strange in the Multiverse of Madness

Λίγο πριν την έναρξη του τελικού η Marvel μας χάρισε ένα ακόμα τρέιλερ που έκανε το διαδίκτυο να παραληρεί και να θέλει να ξεδιαλύνει τα μυστήρια της νέας ταινίας.


Turkish Airlines

Η πασίγνωστη αεροπορική εταιρία έριξε στην «μάχη» το πιο δυνατό της «όπλο» τον Morgan Freeman. Ο ηθοποιός αναφέρεται στην «Παγγαία», της οποίας η διάσπαση δεν απέτρεψε τους ανθρώπους από το να επικοινωνούν.


Pringles

Σε όλους έχει συμβεί να προσπαθήσουν να πάρουν ένα από τα τελευταία πατατάκια και το χέρι μας να κολλήσει μέσα στο μακρόστενο κουτί της Pringles και αυτό αποτέλεσε την βασική ιδέα της διαφήμισης.


Jurassic World: Dominion

Το τελευταίο μέρος της τριλογίας του «Jurassic World» είναι γεγονός και μέσα από το τρέιλερ είδαμε να ενώνει τους παλιούς και τους νέους πρωταγωνιστές των ταινιών με τους δεινοσαύρους που έχουμε αγαπήσει.