«Συμπληρώματα Διατροφής»: To νέο παράρτημα του ΕΚΔ-Ε

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας εισάγει ένα νέο Παράρτημα στον ΕΚΔ-Ε με «Κανόνες για την Ορθή Επικοινωνία και Marketing για τα Συμπληρώματα Διατροφής».
Βασισμένο στο ευρωπαϊκό και εθνικό νομοθετικό πλαίσιο, που διέπει την παρουσίαση και διαφήμιση των συμπληρωμάτων διατροφής και αφού τέθηκε σε διαβούλευση με τους φορείς της αγοράς – Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδας (ΣΔΕ), Σύλλογος Επιχειρηματιών Συμπληρωμάτων Διατροφής (ΣΕΣΔΙ), Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσης (ΕΦΕΧ), Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ), Ένωση Εταιριών Διαφήμισης – Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) – το Παράρτημα αυτό παρουσιάζει συνοπτικά και κατανοητά τους κανόνες που ισχύουν σε αυτήν την κατηγορία προϊόντων, προκειμένου να βοηθήσει κάθε ενδιαφερόμενο στη σωστή εφαρμογή τους. Το Παράρτημα είναι σε γνώση του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων (ΕΟΦ) και του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) και βρίσκεται ήδη αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΣΕΕ, www.see.gr
Όπως δήλωσε η Ελένη Δοντά, Γεν. Διευθύντρια του ΣΕΕ «Έχουμε την πεποίθηση ότι το ΣΕΕ μπορεί να έχει ένα ρόλο συμβουλευτικό, υποστηρικτικό και εκπαιδευτικό, εξίσου σημαντικό με αυτόν του ελέγχου. Παρότι το ρυθμιστικό πλαίσιο για τα συμπληρώματα διατροφής είναι γνωστό εδώ και χρόνια στην αγορά, θεωρήσαμε σκόπιμο να συγκεντρώσουμε και να εξηγήσουμε σε ένα ειδικό Παράρτημα την ισχύουσα εκτενή και ιδιαίτερα λεπτομερή νομοθεσία. Έτσι βοηθάμε όλους, πρώτα να κατανοήσουν ποιες ακριβώς είναι οι δεσμεύσεις και στη συνέχεια να δημιουργήσουν αποτελεσματικές και δεοντολογικά σωστές επικοινωνίες. Παράλληλα, το ΣΕΕ παρέχει τη δυνατότητα εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε όποιες εταιρείες ενδιαφέρονται».
Υπενθυμίζεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το ΣΕΕ εντάσσει ειδικό Παράρτημα στον ΕΚΔ-Ε, αφού υπάρχουν ήδη Παραρτήματα με συγκεκριμένες προβλέψεις και για άλλες κατηγορίες / θέματα, όπως οι διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών, οι διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά, οι διαφημίσεις καλλυντικών κ. αλ.