Taboola: 75% των performance marketers διαπιστώνουν μειωμένη απόδοση στη διαφήμιση μέσω social media

Η Taboola, παγκόσμιος ηγέτης στην performance διαφήμιση σε μεγάλη κλίμακα, παρουσίασε πρόσφατα μια νέα έκθεση βασισμένη σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Qualtrics, που ειδικεύεται στη βελτίωση εμπειρίας του πελάτη και συνεργάζεται με σχεδόν 20.000 οργανισμούς παγκοσμίως.
Η διαφήμιση με στόχο την απόδοση (performance advertising) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη -οι προβλέψεις της αγοράς δείχνουν ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στα social media θα φτάσουν τα 239 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, με πρόβλεψη να αγγίξουν τα 273 δισ. το 2026. Ωστόσο, σύμφωνα με τα νέα ευρήματα της έρευνας, το 75% των performance marketers διαπιστώνουν μειωμένη απόδοση των επενδύσεών τους στη διαφήμιση μέσω social media.
Βασικά ευρήματα από την έρευνα "The Pulse of Performance Advertising: Diminishing Returns":
- Η πλειοψηφία των marketers δηλώνει ότι η μειωμένη απόδοση επηρεάζει πάνω από το 30% των διαφημιστικών τους δαπανών.
- Οι marketers αποδίδουν αυτή την τάση σε κορεσμό κοινού, αύξηση κόστους και κόπωση από την υπερβολική έκθεση σε διαφημίσεις.
- Πάνω από το 80% εφαρμόζει πολλαπλές στρατηγικές για την αντιμετώπιση του φαινομένου, με πάνω από τους μισούς να επεκτείνονται σε επιπλέον ψηφιακά κανάλια πέραν των social media.
Ο Adam Singolda, CEO της Taboola, δήλωσε: «Παρόλο που τα social media απορροφούν σημαντικό μέρος των διαφημιστικών budget για performance, πολλοί marketers φαίνεται να έχουν πιάσει ταβάνι στην απόδοση, ενώ η αύξηση της δαπάνης δεν φέρνει απαραίτητα καλύτερα αποτελέσματα. Η έρευνα αυτή αναδεικνύει τη δυσκολία διατήρησης της απόδοσης σε βάθος χρόνου, με τους marketers να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν αυτό το εμπόδιο».
Ο Νίκος Κομνηνός, Managing Director του Project Agora, αποκλειστικού συνεργάτη της Taboola στην Ελλάδα, πρόσθεσε: «Βρισκόμαστε σε ένα ξεκάθαρο σημείο καμπής, όπου οι marketers αντιλαμβάνονται ότι τα social media από μόνα τους δεν επαρκούν πλέον. Μια στρατηγική διαφοροποίησης με αξιοποίηση του Open Web αποτελεί κίνηση-κλειδί για σταθερή ανάπτυξη σε μεγάλη κλίμακα. Στο Project Agora, αποστολή μας είναι να ενδυναμώνουμε τα brands ώστε να αξιοποιούν ευκαιρίες υψηλής απόδοσης πέρα από τα κλειστά οικοσυστήματα των social media.»
Η έκθεση The Pulse of Performance Advertising: Diminishing Returns βασίστηκε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 300 διαφημιζόμενους από brands και διαφημιστικές εταιρείες στις ΗΠΑ.