To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΤΕΕ: Ανάθεση 2,3 εκατ. ευρώ στην MSCOMM

ΤΕΕ: Ανάθεση 2,3 εκατ. ευρώ στην MSCOMM

Στην MSCOMM κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός επικοινωνίας ύψους 2,3 εκατ. ευρώ (2,85 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ) που πραγματοποίησε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας. Αντικείμενο είναι η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας του ΤΕΕ, που θα αποτελείται από υπηρεσίες ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης του συνόλου των εμπλεκομένων πολιτών, επιχειρήσεων, δημοσίων λειτουργών, επαγγελματιών μηχανικών & υπηρεσιών διάχυσης του Έργου της «Ψηφιοποίησης Αρχείων Πολεοδομικής Πληροφορίας».

Αναλυτικά τα παραδοτέα περιλαμβάνουν τα εξής:

Δράση 1: Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας

Οι ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα εξειδικευτούν και θα αποτυπωθούν από τον Ανάδοχο σε ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας, το οποίο θα περιλαμβάνει:

  • τον καθορισμό & ανάπτυξη επικοινωνιακής στρατηγικής
  • τον καθορισμό του χρονισμού και συνολικού χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των επικοινωνιακών δράσεων του Έργου

Δράση 2: Διοργάνωση ημερίδων και συνεδρίων.

Περιλαμβάνει:

  • Διενέργεια Εκδηλώσεων (ημερίδων/τεχνικών συναντήσεων) σε 13 πόλεις όλων των Περιφερειών της Ελλάδας,
  • Διοργάνωση θεματικού Συνεδρίου

Δράση 3: Δημιουργία και έκδοση ενημερωτικού/προωθητικού υλικού (φυλλάδια, αφίσες κτλ)

Περιλαμβάνει

  • το δημιουργικό σχεδιασμό και παραγωγή έντυπου & ψηφιακού προωθητικού και ενημερωτικού Υλικού.
  • Ενημερωτικό Έντυπο για το έργο της «Ψηφιοποίησης Αρχείων Πολεοδομικής Πληροφορίας»,
  • Προωθητικό υλικό
  • Καταχωρήσεις για Τύπο, τουλάχιστον 4 διαφορετικές μακέτες ανά φάση
  • Υλικό επικοινωνίας για την διαφημιστική προβολή σε ΜΜΕ & την υλοποίηση του Πλάνου Μέσων
  • Οκτώ (8) μακέτες θεματικών infographics ενημερωτικού χαρακτήρα

Δράση 4: Ενέργειες προβολής & δημοσιότητας σε Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ)

Περιλαμβάνει εμφανίσεις σε Τύπο / Ραδιόφωνο

  • Σχεδιασμός Πλάνου Μέσων για ΜΜΕ (Media Plan)
  • Διαφημιστική Προβολή σε ΜΜΕ (Τύπο, Ραδιόφωνο)

Δράση 5: Διενέργεια ψηφιακών ενεργειών προώθησης.

Περιλαμβάνει:

  • Πλάνο ψηφιακής προβολής (digital media plan)
  • Σχεδιασμό web banners
  • Επιμέλεια περιεχομένου & σχεδιασμό ‘content marketing’ (newsletter, SMS)

Δράση 6: Διενέργεια στοχευμένων και δομημένων ενεργειών προώθησης σε επίπεδο μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Περιλαμβάνει:

  • Πλάνο προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media plan)
  • Λειτουργία Λογαριασμών ανά Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης (Περιεχόμενο, Καμπάνιες, Στατιστικά Στοιχεία, Community Management)


TAGS: MSCOMM