ΤΕΕ: Ανάθεση 2,3 εκατ. ευρώ στην MSCOMM
Στην MSCOMM κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός επικοινωνίας ύψους 2,3 εκατ. ευρώ (2,85 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ) που πραγματοποίησε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας. Αντικείμενο είναι η υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Δράσεων Επικοινωνίας του ΤΕΕ, που θα αποτελείται από υπηρεσίες ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης του συνόλου των εμπλεκομένων πολιτών, επιχειρήσεων, δημοσίων λειτουργών, επαγγελματιών μηχανικών & υπηρεσιών διάχυσης του Έργου της «Ψηφιοποίησης Αρχείων Πολεοδομικής Πληροφορίας».
Αναλυτικά τα παραδοτέα περιλαμβάνουν τα εξής:
Δράση 1: Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας
Οι ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης θα εξειδικευτούν και θα αποτυπωθούν από τον Ανάδοχο σε ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Δράσεων Επικοινωνίας, το οποίο θα περιλαμβάνει:
- τον καθορισμό & ανάπτυξη επικοινωνιακής στρατηγικής
- τον καθορισμό του χρονισμού και συνολικού χρονοδιαγράμματος υλοποίησης των επικοινωνιακών δράσεων του Έργου
Δράση 2: Διοργάνωση ημερίδων και συνεδρίων.
Περιλαμβάνει:
- Διενέργεια Εκδηλώσεων (ημερίδων/τεχνικών συναντήσεων) σε 13 πόλεις όλων των Περιφερειών της Ελλάδας,
- Διοργάνωση θεματικού Συνεδρίου
Δράση 3: Δημιουργία και έκδοση ενημερωτικού/προωθητικού υλικού (φυλλάδια, αφίσες κτλ)
Περιλαμβάνει
- το δημιουργικό σχεδιασμό και παραγωγή έντυπου & ψηφιακού προωθητικού και ενημερωτικού Υλικού.
- Ενημερωτικό Έντυπο για το έργο της «Ψηφιοποίησης Αρχείων Πολεοδομικής Πληροφορίας»,
- Προωθητικό υλικό
- Καταχωρήσεις για Τύπο, τουλάχιστον 4 διαφορετικές μακέτες ανά φάση
- Υλικό επικοινωνίας για την διαφημιστική προβολή σε ΜΜΕ & την υλοποίηση του Πλάνου Μέσων
- Οκτώ (8) μακέτες θεματικών infographics ενημερωτικού χαρακτήρα
Δράση 4: Ενέργειες προβολής & δημοσιότητας σε Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ)
Περιλαμβάνει εμφανίσεις σε Τύπο / Ραδιόφωνο
- Σχεδιασμός Πλάνου Μέσων για ΜΜΕ (Media Plan)
- Διαφημιστική Προβολή σε ΜΜΕ (Τύπο, Ραδιόφωνο)
Δράση 5: Διενέργεια ψηφιακών ενεργειών προώθησης.
Περιλαμβάνει:
- Πλάνο ψηφιακής προβολής (digital media plan)
- Σχεδιασμό web banners
- Επιμέλεια περιεχομένου & σχεδιασμό ‘content marketing’ (newsletter, SMS)
Δράση 6: Διενέργεια στοχευμένων και δομημένων ενεργειών προώθησης σε επίπεδο μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Περιλαμβάνει:
- Πλάνο προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media plan)
- Λειτουργία Λογαριασμών ανά Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης (Περιεχόμενο, Καμπάνιες, Στατιστικά Στοιχεία, Community Management)