To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τη Solid Havas επέλεξαν τα ΕΛΤΑ

Τη Solid Havas επέλεξαν τα ΕΛΤΑ
H Solid Havas αναδείχθηκε νικήτρια, σύμφωνα με πληροφορίες, στο spec που «έτρεξαν» το τελευταίο διάστημα τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ). Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, αναλαμβάνει το rebranding και την επικοινωνία του οργανισμού.

Όπως είχατε διαβάσει στο Business Today στα μέσα Μαΐου, η Εκτελεστική Επιτροπή των ΕΛΤΑ, σε σχετική συνεδρίασή της, είχε λάβει την απόφαση να προχωρήσει στη διενέργεια κλειστής διαγωνιστικής διαδικασίας για την επιλογή αναδόχου υλοποίησης συνεργασίας με Διαφημιστική Εταιρεία/Επικοινωνιακό Σύμβουλο. Πρόκειται για σύμβαση διάρκειας 3 ετών και κριτήριο κατακύρωσης ήταν η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας -τιμής (με βαρύτητα 65% ποιότητα και 35% κόστος).

Στο spec προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν οι Frank & Fame, Μagnet, Solid Havas, McCann, Cream και attp. Στις συγκεκριμένες διαφημιστικές εταιρείες απεστάλησαν τα σχετικά έγγραφα για τη διεξαγωγή της διαγωνιστικής διαδικασίας, με τη Frank & Fame, σύμφωνα με πληροφορίες, να μη λαμβάνει μέρος τελικά στο spec.