Το Fake Out-of-Home συναντά τον πραγματικό κόσμο - Η Politis Group και η Forgotten ενώνουν δυνάμεις

Η Politis Group, κορυφαία εταιρεία στον χώρο του Out-of-Home (OOH) με 40 χρόνια εμπειρίας, ανακοινώνει τη στρατηγική της συνεργασία με τη Forgotten, ένα βραβευμένο Creative Technology studio που εξειδικεύεται στην παραγωγή περιεχομένου με τη χρήση τεχνολογίας CGI και μεικτής πραγματικότητας, γνωστά ως Fake Out-of-Home (FOOH) videos.
Η συνεργασία εγκαινιάζει μια νέα εποχή για την Out-of-Home διαφήμιση, συνδυάζοντας τη φυσική ισχύ του παραδοσιακού OOH με τις απεριόριστες δυνατότητες του ψηφιακού περιβάλλοντος. Η Politis Group φέρνει το δίκτυο και την τεχνογνωσία της στον OOH κλάδο, ενώ η Forgotten αναλαμβάνει την ολοκληρωμένη παραγωγή FOOH έργων - από το briefing και την προαπεικόνιση μέχρι τα γυρίσματα, τα 3D visual effects και το τελικό post-production.
Οφέλη της σύμπραξης για τους διαφημιζόμενους:
• Διευρυμένη Απήχηση: Το FOOH μεταφέρει το διαφημιστικό μήνυμα από τον φυσικό στον ψηφιακό χώρο, ενισχύοντας το brand awareness και την αναγνωρισιμότητα μέσα από εντυπωσιακές οπτικοποιήσεις.
• Στοχευμένη Προβολή: Ο συνδυασμός OOH και FOOH επιτρέπει την ευέλικτη προσαρμογή του μηνύματος σε διαφορετικά κοινά, ενισχύοντας την αποδοτικότητα της καμπάνιας τόσο offline όσο και online.
• Υψηλή Αλληλεπίδραση: Οι ρεαλιστικές FOOH δημιουργίες τραβούν την προσοχή στα social media, αυξάνοντας την εμπλοκή και δημιουργώντας viral δυναμική.
• Δημιουργική Ελευθερία: Οι προηγμένες τεχνολογίες της Forgotten καθιστούν εφικτή την υλοποίηση φιλόδοξων και πρωτοποριακών ιδεών, οι οποίες υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν ιδιαίτερα κοστοβόρες ή τεχνικά ανέφικτες στο φυσικό περιβάλλον.
Δείτε το βίντεο εδώ.