To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Unilever: Συνεχίζει με την Initiatιve στην Ελλάδα

Unilever: Συνεχίζει με την Initiatιve στην Ελλάδα

Η Unilever ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της παγκόσμιας αναθεώρησης του λογαριασμού της media planning & buying που ξεκίνησε νωρίτερα φέτος τον Ιανουάριο.

Η εταιρεία αποφάσισε να «μοιράσει» τον παγκόσμιο λογαριασμό της  προχωρώντας σε αναθέσεις τμημάτων του και στους έξι μεγάλους holding ομίλους επικοινωνίας σχηματίζοντας ένα roster που περιλαμβάνει τις Mindshare (WPP), OMG (Omnicom Group), Initiative (Interpublic Group), Havas Media (Havas), Publicis Media (Publicis Groupe) και Dentsu.

Η Mindshare, μέλος της Group M του Ομίλου WPP, έχει αναλάβει μεγάλο κομμάτι του λογαριασμού, έχοντας την ευθύνη του στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, το Βέλγιο, την Ιταλία, την Κεντρική Ανατολική Ευρώπη και τις Σκανδιναβικές χώρες στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Επίσης θα χειρίζεται τον λογαριασμό στην Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Βόρεια Αμερική, την Υποσαχάρια Αφρική, τη Νότια Ασία (συμπεριλαμβανομένου του Μπαγκλαντές, της Ινδίας, του Πακιστάν και της Σρι Λάνκα), την Ινδονησίας και την Κίνας εξαιρουμένων του Χονγκ Κονγκ και της Ταϊβάν.

Η Omnicom Media Group θα χειρίζεται τον λογαριασμό στο Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, την Τουρκία, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία μαζί με τις χώρες του Περσικού κόλπου (GCC). - Μπαχρέιν, Κουβέιτ, Ομάν, Κατάρ, Σαουδική Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Η Initiative, του Ομίλου Interpublic, έχει αναλάβει τον λογαριασμό για τον Καναδά, την Ελλάδα, τη Λατινική Αμερική, συμπεριλαμβανομένων της Αργεντινής, της Βραζιλίας και του Μεξικού, την Βόρεια Αφρική και την Ουκρανία.

Η Publicis Media κέρδισε τον λογαριασμό media σε πέντε ασιατικές χώρες: Μαλαισία, Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ. Η Havas ανέλαβε τη Γαλλία και την Ισπανία, ενώ η Dentsu πήρε τον λογαριασμό στην Ιαπωνία.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η διαγωνιστική διαδικασία ήταν «σύμφωνη με την πάγια πρακτική της Unilever να αναθεωρεί περιοδικά τις συνεργασίες της» και σχεδιάστηκε «για να εξασφαλίσει την καλύτερη δυναμικό υποστήριξη σε ένα ανταγωνιστικό και δυναμικό τοπίο μέσων, σε πλήρη σύμπνοια με το Growth Action Plan”.της Unilever».

Ως ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, ο λογαριασμός media της Unilever υπολογίζεται πως ανέρχεται σε περίπου 9,47 δις δολάρια.

TAGS: Unilever