To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vodafone: Στην Publicis ο διαφημιστικός λογαριασμός στην περιφέρεια ΕΜΕΑ

Vodafone: Στην Publicis ο διαφημιστικός λογαριασμός στην περιφέρεια ΕΜΕΑ

Την συνεργασία της με την Publicis ανακοίνωσε σήμερα η Vodafone σημειώνοντας πως το διαφημιστικό δίκτυο αποτελεί το νέο «brand creative agency» για την εταιρεία τηλεπικοινωνιών.  Η ανάθεση που επηρεάζει και την ελληνική αγορά δεν είναι ακόμη σαφές πότε θα τεθεί σε ισχύ. Στην ανακοίνωση πάντως του Vodafone Group αναφέρονται τα παρακάτω:

«Στο επόμενο στάδιο της στρατηγικής της για ενίσχυση των επενδύσεων στο brand και της συνολικής προβολής του, η Vodafone Group ανέθεσε στη Publicis την υποστήριξη της μεταμόρφωσης της δημιουργικής και παραγωγικής της προσέγγισης. Η Vodafone Group και πέντε ευρωπαϊκές εταιρείες του Ομίλου θα ξεκινήσουν αρχικά να συνεργάζονται με τη νέα αυτή εταιρεία.

Η Publicis θα διαθέσει μια επίλεκτη ομάδα από τους κορυφαίους δημιουργικούς της, αναλυτές και στελέχη διαχείρισης λογαριασμών, οι οποίοι θα εργάζονται αποκλειστικά για τη Vodafone, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στις τοπικές αγορές, προωθώντας ένα νέο επίπεδο συνέπειας, διαφοροποίησης και δημιουργικής αριστείας για το brand.

Η Vodafone θα είναι επίσης ο μοναδικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος που θα έχει πρόσβαση στην κορυφαία τεχνολογική πλατφόρμα της Publicis, Leona, σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Η Leona είναι μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα περιεχομένου, βασισμένη στη πιο προηγμένη καταναλωτική νοημοσύνη της διαφημιστικής βιομηχανίας. Η Vodafone θα αξιοποιήσει ένα προσομοιωμένο κοινό 70 εκατομμυρίων τηλεπικοινωνιακών ταυτοτήτων, δημιουργημένο μέσω agentic AI, ώστε να παράγει σε πραγματικό χρόνο δημιουργικό περιεχόμενο βασισμένο σε δεδομένα και υψηλής ακρίβειας.

Η πλατφόρμα Leona θα επιτρέψει επίσης στις ομάδες marketing της Vodafone να συνεργάζονται με δημιουργούς περιεχομένου, influencers και να αναπτύσσουν AI-based δημιουργικές λύσεις. Με αυτή τη δυνατότητα, η Vodafone μπορεί πλέον να πειραματίζεται γρήγορα με νέες ιδέες, να αποκτά βαθύτερη κατανόηση των πελατών και να προσφέρει υπερ-προσωποποιημένες εμπειρίες marketing σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, σε μεγάλη κλίμακα και με υψηλή ταχύτητα.»

Η Anne Stilling, Brand, Insights and CXX Strategy Director της Vodafone Group, δήλωσε:

«Πρόκειται για το πιο πρόσφατο βήμα στη στρατηγική μας να επενδύουμε στο brand και να επιτυγχάνουμε επιχειρηματική ανάπτυξη. Με την Publicis στο πλευρό μας, διαθέτουμε έναν συνδυασμό ανθρώπινης και τεχνητής νοημοσύνης σε όλες τις αγορές μας, κάτι που θα διαφοροποιήσει τη Vodafone προσφέροντας πρωτοποριακό, υπερ-προσωποποιημένο, σχετικό και ελκυστικό marketing για τους πελάτες μας».

TAGS: Vodafone