Volton & VML αλλάζουν τους κανόνες για να κερδίζεις πάντα!

Η Volton διαμορφώνει καινοτόμες προτάσεις για την ενέργεια που, αν και αλλάζουν τα δεδομένα, διατηρούν σταθερό έναν και μόνο κανόνα: το να βγαίνει ο καταναλωτής πάντα κερδισμένος. Και η VML δημιουργεί για τη Volton μία επικοινωνία που προβάλλει ταυτόχρονα τα εμπορικά μηνύματα αλλά και το προφίλ της εταιρείας ως δυναμικού challenger. Εμείς, θελήσαμε να μάθουμε από τους συντελεστές το πώς προέκυψε αυτή η καμπάνια και τις προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει στο σημερινό επικοινωνιακό περιβάλλον.
Ποια είναι η κεντρική ιδέα της καμπάνιας και πώς εμπνευστήκατε;
Μάνος Μοσχονάς: Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η αλλαγή των κανόνων. Η έμπνευση ήρθε από το DNA του ίδιου του brand Volton, το οποίο κάνει συνεχώς challenge το status quo στην αγορά της ενέργειας για να αλλάξει και να ανατρέψει τις εκάστοτε συνθήκες προς όφελος των πελατών του. Αυτά τα νέα δεδομένα λοιπόν που δημιουργεί, έρχονται να αλλάξουν τους υπάρχοντες κανόνες, κρατώντας όμως μία ακλόνητη σταθερά: ότι «στη Volton, το να κερδίζεις πάντα είναι κανόνας».
Μάνος Μοσχονάς, Creative Director VML
Ποια είναι τα insights στα οποία στηρίχθηκε η καμπάνια;
Σοφοκλής Αλεξόπουλος: Η τιμή σήμερα παραμένει ισχυρό κίνητρο (και αντικίνητρο) επιλογής και loyalty σε ένα brand ενέργειας καθώς το κοινό βιώνοντας μια πολύ πιεστική πραγματικότητα συχνά νιώθει ότι αντλεί μικρότερη αξία σε σχέση με το αντίτιμο που πληρώνει. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, και μέσα σε έναν γενικότερο προβληματισμό και αμφισβήτηση (νέες δυνατότητες, νέες τεχνολογίες, νέες αντιλήψεις) σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία και στον οποίο οι πεποιθήσεις του παρελθόντος έχουν κουράσει, αποφασίσαμε να ταράξουμε τα νερά προβάλλοντας μία προσέγγιση που προσφέρει προστιθέμενη αξία στο κοινό.
Γιατί σήμερα η προστιθέμενη αξία ορίζει τελικά την αντιλαμβανόμενη αξία που το κοινό εισπράττει από ένα brand. Αυτό που θέλουμε για τη Volton είναι να εντυπωθεί στο μυαλό του κόσμου ως το brand ενέργειας που τον κάνει να νιώθει ότι έχει κάνει τη σωστή επιλογή γιατί πάντα αντλεί έμπρακτα προστιθέμενη αξία μέσα από αυτά που του προσφέρει.
Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Executive Strategy Director VML
Μάνος Μοσχονάς: Η παραγωγή είχε ως βασική πρόκληση το να κάνει οπτικά αισθητή την αλλαγή των κανόνων που φέρνει η Volton στην πραγματικότητα (και κατ’ επέκταση στο περιβάλλον) του πρωταγωνιστή μας.
Κι αυτό μάλιστα να γίνει με έναν τρόπο σύγχρονο και ανατρεπτικό, ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του θεατή και να αποτυπώσει στο μυαλό του τη Volton ως την εταιρεία που αλλάζει τους κανόνες προς όφελός του.
Από αυτή την άποψη, τα γυρίσματα σε συνδυασμό με τη δημιουργία από το μηδέν τρισδιάστατων χώρων για να υπoδεχθούν τη δράση μας ήταν ένα challenge, στο οποίο τόσο ο πρωταγωνιστής όσο και η παραγωγή ανταποκρίθηκαν άψογα.
Πρόκειται για μια 360 καμπάνια. Ποιες εκτελέσεις περιλαμβάνει και σε ποια κανάλια επικοινωνίας;
Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε τρεις φάσεις με τους κανόνες να αλλάζουν σε τρεις διαφορετικούς κόσμους: σε αυτόν ενός διαιτητή, ενός σκακιστή και ενός ακόμα χαρακτήρα που θα μας αποκαλυφθεί στο μέλλον. Μαζί με τις αντίστοιχες ταινίες, εκτός από παρουσία online με έμφαση τα SoMe, η επικοινωνία περιλαμβάνει ραδιοφωνικά μηνύματα και εφαρμογές για τα καταστήματα της Volton.
Ποια είναι η υπόσχεση που φέρνει η Volton και ποιοι οι στόχοι της συγκεκριμένης καμπάνιας;
Κατερίνα Γκίνη: «Το να κερδίζεις πάντα είναι κανόνας» είναι η βασική υπόσχεση της καμπάνιας, η οποία τηρείται στο ακέραιο, καθώς κάθε κίνηση της εταιρείας είναι στραμμένη προς αυτήν την κατεύθυνση. Μέσα από αυτήν την καμπάνια, μας δίνεται η ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά στους καταναλωτές και να παρουσιάσουμε πρωτοπόρα και έξυπνα προγράμματα ηλεκτρικής ενέργειας, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής. Το κέρδος των καταναλωτών δεν μένει μόνο στη σταθερά χαμηλή τιμή του προγράμματος, αλλά και στην ταυτόχρονη μείωσή της στην περίπτωση που τα κόστη παραγωγής αποκλιμακωθούν.
Κατερίνα Γκίνη, Corporate & Marketing Communications Director
Πώς συνδέεται η συγκεκριμένη υπόσχεση με τις αξίες και τη γενικότερη τοποθέτηση του Brand;
Κατερίνα Γκίνη: Η Volton λειτουργεί «Καθαρά και Έξυπνα», με στόχο κάθε ιδέα να βοηθά τους καταναλωτές ουσιαστικά και όχι επιφανειακά.
Ο πελάτης βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο, απολαμβάνοντας τις καλύτερες δυνατές χρεώσεις, σε συνδυασμό με προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από οποιοδήποτε κανάλι επικοινωνίας επιλέξει. Άρα η υπόσχεση «το να κερδίζεις πάντα είναι κανόνας» συνάδει απόλυτα με τη γενικότερη τοποθέτηση του brand.
Ποιες είναι οι προκλήσεις που υπάρχουν στον σχεδιασμό μιας επικοινωνίας σε ένα τόσο πολύβουο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπως αυτό της ενέργειας;
Κατερίνα Γκίνη: Οι σύγχρονες ενεργειακές ανάγκες νοικοκυριών και επιχειρήσεων βάλλονται από το αυξανόμενο κόστος παραγωγής, λόγω διαφόρων εξωγενών παραγόντων.
Η έντονη μεταβλητότητα στην αγορά δημιουργεί αβεβαιότητα στους καταναλωτές. H ανάγκη για σαφήνεια και διαφάνεια στην επικοινωνία είναι θεμελιώδης, αφού οι καταναλωτές απαιτούν αξιόπιστες πληροφορίες για τις επιλογές ενέργειας που θα διατηρήσουν τα κόστη τους σταθερά χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις. Στη Volton αφουγκραζόμαστε την ανησυχία των καταναλωτών και σχεδιάζουμε προγράμματα ενέργειας που έχουν ως στόχο να κρατήσουν σταθερά και σε χαμηλά επίπεδα τα μηνιαία λειτουργικά τους κόστη. Παράλληλα, φροντίζουμε ώστε η επικοινωνία μας να είναι καθαρή και διαφανής, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι σήμερα για την καμπάνια;
Κατερίνα Γκίνη: Τα μηνύματα που λαμβάνουμε για τη συγκεκριμένη καμπάνια είναι άκρως θετικά. Οι πελάτες μας αναγνωρίζουν την προσπάθειά μας να τους στηρίξουμε σε μια περίοδο όπου τα κόστη στην πλειονότητα των αγαθών βαίνουν αυξανόμενα, θέτοντας μια ανώτατη χρέωση κιλοβατώρας, ασχέτως από το πόσο θα ανέβουν τα κόστη παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Ουσιαστικά, οι πελάτες μας απολαμβάνουν ασφάλεια και οικονομία έχοντας την δυνατότητα να γνωρίζουν από την αρχή του μήνα το κόστος για την ενέργεια που θα καταναλώσουν.
Συντελεστές:
Volton
Κατερίνα Γκίνη, Corporate & Marketing Communications Director
Nίκος Γεωργούσης, Marketing Communications Manager
Μαρία Καστρησίου, Marketing Communications Coordinator
VML
Αντώνης Σταυρόπουλος, Chief Creative Officer
Μάνος Μοσχονάς, Creative Director
Μαρία Τσιπλακίδου, Senior Art Director
Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Executive Strategy Director
Παύλος Βυθούλκας, Senior Strategist
Εύα Βικονοπούλου, Group Account Director
Τάνια Αξιωτάκη, Senior Account Director
Ελένη Καϊμακά, Senior Account Manager
Μοvielab
Xρήστος Τσούνης, Σκηνοθέτης
Διονύσης Αγαλιανός, Producer