To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WΑRC: Tουλάχιστον 2 χρόνια για την ανάκαμψη

WΑRC: Tουλάχιστον 2 χρόνια για την ανάκαμψη
Κάμψη 10,2% (63,4 δισ. δολάρια) προβλέπει για την παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη φέτος το WARC, καθώς εκτιμά πως θα ανέλθει σε 557,3 δισ. δολάρια.

Οι προβλέψεις προέρχονται από τη νέα μελέτη με τίτλο WARC Global Advertising Trends: State of The Industry 2020/21, η οποία καταδεικνύει πως τα παραδοσιακά μέσα καταγράφουν τη χειρότερη χρονιά στην ιστορία τους, ενώ προβλέπει πως θα χρειαστεί να περάσουν τουλάχιστον δύο χρόνια μέχρι να ανακάμψει πλήρως η παγκόσμια διαφημιστική αγορά.

Η μελέτη εκτιμά πως το 2021 θα σημειωθεί άνοδος της τάξεως του 6,7%, αλλά, όπως σημειώνεται, θα καλύψει μόνο το 59% των απωλειών του 2020. Ακόμη, στη μελέτη τονίζεται πως θα πρέπει το 2022 να καταγραφεί άνοδος 4,4% προκειμένου να φτάσει η αγορά στα 620,6 δισ. του 2019.

Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να καταγράψει τη μεγαλύτερη μείωση όσον αφορά τη δαπάνη σε απόλυτα μεγέθη (11 δισ. στερλίνες), ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό υποχώρησης καταγράφεται στην κατηγορία «Ταξίδι & Τουρισμός» (-33.8%).

Όλες οι προϊοντικές κατηγορίες αναμένεται να αυξήσουν την διαφημιστική τους επένδυση την επόμενη χρονιά, αλλά μόνο τρεις τομείς - telecoms & utilities (+10.6%), media & publishing (+8.4%) και business & industrial (+5.3%) - θα ξεπεράσουν τη δαπάνη του 2019.
TAGS: Warc